هر بسته فانتزی را برای شانس بردن 2000 دلار در بازی های رایگان خریداری کنید

افشا: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

اگر این بسته ها برای شما مناسب نیستند، می توانید مشورت کنید لیست کامل باندل های Fanatical در اینجا. برای مشاهده مجموعه‌های شگفت‌انگیز بسته‌هایی که فقط ۱ دلار قیمت دارند، بر اساس قیمت مرتب کنید – و آن دسته‌های نرم‌افزار و کتاب‌های الکترونیکی را نیز فراموش نکنید.

و شما مجبور خواهید شد بدست آوردن زیرا این یک بسته معمولی Fanatical نیست که هر زمان که بخواهید بتوانید ارزان بخرید. در عوض، بسته طلایی Fanatical یک قرعه کشی است. تا پایان ماه می هر بسته ای را در Fanatical بخرید – همین هر به هیچ وجه بسته‌بندی کنید، و خرید هدیه در آن گنجانده شده است – و در ماه ژوئن وارد قرعه‌کشی خواهید شد. برنده قرعه کشی جایزه بزرگ را به خانه می برد، بسته طلایی حاوی 2000 دلار بازی های ویدئویی و کتاب های الکترونیکی. Fanatical همچنین 100 کوپن 5 دلاری را به عنوان جایزه دوم اهدا می کند.

در اینجا برخی از بسته‌های نرم افزاری Fanatical در حال حاضر ارائه شده است:

همه عاشق بازی های رایگان هستند، اما در مورد 2000 دلار رایگان بازی ها چطور؟ زیرا این همان ارزشی است که در داخل آن پیدا خواهید کرد بسته طلایی Fanatic– البته اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که برنده آن بسته عظیم بازی های ویدیویی و کتاب های الکترونیکی باشید.

خوشبختانه برای شما، Fanatical بسته‌های زیادی دارد که می‌توانید بخرید، از جمله برخی از آنها واقعاً ارزان – حتی اگر فقط می‌خواهید یک ورودی برای قرعه‌کشی بخرید، بسته‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد که تقریباً تضمین می‌کنید چیزی را پیدا کنید. چیزی که واقعاً می خواهید حتی اگر فقط در حال از دست دادن پول باشید.

بخوانید  Gun Expert به سلاح ها در BattleBit Remastered PART 2 - Gun Expert Reacts

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.