پوسترهای جدید فیلم Godzilla x Kong نشان می دهد که گودزیلا و کنگ با هم همکاری می کنند


برادران وارنر دو پوستر دیگر برای Godzilla x Kong: The New Empire با تمرکز بر گودزیلا و کینگ کنگ منتشر کرده است.

اولین پوستر دیروز Godzilla x Kong: The New Empire با تمرکز بر شخصیت جدید اسکار کینگ منتشر شد. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای بیشتری از Godzilla vs. کنگ آزاد شده است. امروز برادران وارنر دو پوستر دیگر برای فیلم Godzilla x Kong: The New Empire منتشر کرده است. روی این دو پوستر دو هیولا گودزیلا و کینگ کنگ را می بینیم. بر اساس پوستر، باید از آنها انتظار داشته باشیم که برای یک مبارزه احتمالی متحد شوند. با اسکار کینگ این دو پوستر را می توانید ببینید:

پوستر فیلم گودزیلا Godzilla x Kong The New Kingdom

پوستر فیلم Godzilla x Kong The New Kingdom

طبق خلاصه داستان منتشر شده، وقایع Godzilla x Kong: The New Empire پس از وقایع Godzilla vs. کنگ گودزیلا و کونگ را دنبال می‌کند که با تهدیدی جدید، ناشناخته و پنهان مواجه می‌شوند که دنیای ما را فرا گرفته است و گودزیلا و کونگ به تنهایی قادر به شکست آن نیستند و وجود خود و ما را زیر سوال می‌برند. این خلاصه از طرفداران دعوت می کند تا به نبرد با هیولاهای غول پیکری که زندگی انسان ها به آنها مرتبط است ادامه دهند.

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس آنها از جمله بازیگران حاضر در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire هستند و به ایفای نقش پرداختند. آدام وینگاردکارگردان فیلم Godzilla vs Kong کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سایمون برت آنها وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را بر عهده داشتند.

بخوانید  بکی لینچ و آندرتیکر امروز Rainbow Six Siege Smackdown را راه اندازی کردند

فیلم Godzilla x Kong: The New Kingdom در تاریخ 12 آوریل 2024 (24 آوریل 1403) روی پرده های سینما اکران خواهد شد. اولین تریلر این فیلم قرار است فردا در جریان CCXP منتشر شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر