تیم Call of Duty: Modern Warfare 3 به مسائل مربوط به خواستگاری مبتنی بر مهارت می پردازد



برای بیش از یک دهه، بازیکنان Call of Duty نگرانی هایی را در مورد سیستم خواستگاری مبتنی بر مهارت این مجموعه مطرح کرده اند. سیستم خواستگاری Call of Duty تلاش می‌کند تا بازیکنان را با آمار مشابه بر اساس کشتن، کشتن و کمک‌هایشان مطابقت دهد. گاهی اوقات این سیستم آنطور که در نظر گرفته شده کار نمی کند و مهارت ها و بازی های بسیار متفاوت را با هم ترکیب می کند که متعادل نمی شوند.

اوایل امروز، تیم Call of Duty: Modern Warfare 3 بود نقل شده است در مورد خواستگاری مبتنی بر مهارت بازی. تیم تکرار کرد که بیشترین دقت، زمان و انرژی را از طریق راه های مختلف به سیستم خواستگاری و لابی اختصاص داده است. “[Skill-based matchmaking] شامل افرادی می شود که در استودیوی Call of Duty ما، تیم های خدمات پشتیبان ما در Demonware، و گروه های دیگری مانند تیم Player Insights ما کار می کنند.

در حال پخش: Call of Duty: Modern Warfare 3: هر آنچه که باید بدانید

جدا از KDR (نسبت کشتار/مرگ)، این تیم گفت که عوامل دیگری مانند تأخیر و زمان جستجو را نیز برای «پیدا کردن بهترین تجربه همسریابی» برای بازیکنان در نظر می‌گیرد.

تیم Call of Duty قصد دارد این رویکرد را پس از انتشار فصل اول آینده ادامه دهد و می‌توانید بیانیه کامل آنها را در زیر بخوانید. فصل 1 سلاح های جدید، پاس نبرد جدید و کراس اوور با The Boys اضافه می کند.

حتما بررسی کمپین Call Of Duty: Modern Warfare 3 و بررسی چند نفره/زامبی CoD: Modern Warfare 3 را از اوایل این ماه بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر