پایان فیلمبرداری فیلم ترسناک The Shrouds به کارگردانی دیوید کراننبرگ


فیلمبرداری فیلم ترسناک The Shrouds به کارگردانی دیوید کراننبرگ پس از شروع از اواسط ماه مه اکنون به پایان رسیده است.

از جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون باخبر می شویم که مراحل فیلمبرداری فیلم ترسناک The Shrouds به کارگردانی دیوید کراننبرگ تمام شد دیوید کراننبرگ که کارگردانی آثاری چون مگس و جنایات آینده را در کارنامه دارد، تولید این فیلم ترسناک را از 8 می در تورنتو کانادا آغاز کرد و پس از یک ماه فیلمبرداری آن به پایان رسید.

قلعه وینسنتبازیگر قو سیاه دایان کروگرمجری که در In the Fade و گای پیرس، مجری حاضر در Memento نقش های اصلی فیلم The Shrouds را بازی می کند. چند وقت پیش دایان کروگر جایگزین شد لیا سیدوکس در پروژه بود. این فیلم نشان‌دهنده همکاری دیگری برای وینسنت کسل و دیوید کراننبرگ است که در فیلم‌های «قول‌های شرقی» و «روش خطرناک» با هم کار کردند.

وینسنت کسل در این فیلم نقش کارآفرین و بیوه مردی غمگین به نام کارش را بازی می کند که با قرار دادن خود در داخل کفن وسیله ای ابداعی برای برقراری ارتباط با مردگان ایجاد می کند. این ابزار در گورستان مدرن و جنجالی کار او نصب می شود و به مشتریان این امکان را می دهد تا شاهد تجزیه لحظه ای اجساد عزیزان درگذشته خود باشند. این شرکت در آستانه ورود به بازارهای بین المللی است که چندین قبر از جمله قبر همسر مرحومش تخریب و تقریباً از بین رفته است. در حالی که او تلاش می کند انگیزه پشت این حملات را کشف کند، مجبور می شود تجارت، ازدواج و وفاداری خود به همسر مرحومش را ارزیابی کند.

بخوانید  معرفی شخصیت سایتاما از انیمه مرد تک مشتی

سعید بن سعید و مارتین کاتزسازندگان Maps to the Stars به ​​عنوان تهیه کنندگان The Shrouds عمل می کنند. دیوید کراننبرگ اخیراً فیلم Crimes of the Future را کارگردانی کرده و در سریال علمی تخیلی Star Trek: Discovery بازی کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر