خروج رایان مورفی از شرکت نتفلیکس برای همکاری با دیزنی

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که رایان مورفی پس از پایان قرارداد ۵ ساله خود، از نتفلیکس خارج می‌شود و با شرکت دیزنی دست همکاری می‌دهد. رایان مورفی پس از ترک بخش تلویزیونی شرکت 20th Century در سال ۲۰۱۸ با امضای قراردادی به مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار به نتفلیکس پیوست و درکنار شاندا رایمز، تهیه‌کننده سریال Grey’s Anatomy (آناتومی گری) به یکی از برجسته‌ترین تهیه‌کنندگان این سرویس استریم تبدیل شد.

رایان مورفی پس از پایان قرارداد پنج ساله خود با نتفلیکس، همکاری جدیدی را با شرکت دیزنی آغاز خواهد کرد.

رایان مورفی پیش از پایان قراردادش با نتفلیکس توانست موفقیت‌های زیادی را با تولید سریال Monster: The Jeffrey Dahmer Story (هیولا: داستان جفری دامر) به‌دست بیاورد. این کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی با تولید سریال رازآلود مهیج The Watcher (ناظر) نیز موفقیت‌های زیادی را برای نتفلیکس به ارمغان آورد. رایان مورفی پس از ترک نتفلیکس دوباره با دانا والدن، یکی از رؤسای Disney Entertainment همکاری خواهد کرد.

رایان مورفی تهیه‌کنندگی بسیاری از سریال‌های نتفلیکس ازجمله سریال Halston (هالستون) با بازی ایوان مک‌گرگور، پیش‌درآمد فیلم One Flew Over the Cuckoo’s Nest (دیوانه از قفس پرید) یعنی سریال Ratched (رچد)، سریال The Politician (سیاستمدار) و سریال Hollywood (هالیوود) را به‌همراه فیلم‌هایی نظیر The Prom (جشن فارغ‌التحصیلی) و The Boys in the Band (گروه پسران) برعهده داشت که هیچ‌یک مورد استقبال قرار نگرفتند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نمایش‌های ماندالوریان، آهسوکا و آندور از جنگ ستارگان به سفر تورهای ستاره‌ای دیزنی اضافه شد