نمایش‌های ماندالوریان، آهسوکا و آندور از جنگ ستارگان به سفر تورهای ستاره‌ای دیزنی اضافه شد

اولین سواری Star Tours پس از پایان سه گانه اصلی در سال 1987 آغاز شد و به طرفداران این فرصت را داد تا ماجراجویی را با C-3P0 و R2-D2 تجربه کنند. دنباله ای به نام Star Tours – The Adventure Continues در سال 2011 با گرافیک و شخصیت های به روز معرفی شد.

از ماه آوریل در دیزنی‌لند، دیزنی‌لند پاریس و دنیای دیزنی، Star Tours – The Adventures Continue مقصد و شخصیت‌های جدیدی از سری اخیر دیزنی+ Andor و The Mandalorian را معرفی می‌کند. آهسوکا سال گذشته اعلام شد که در کنار انتشار سریال انفرادی خود به پارک ها آورده شده است.

آلبوم عکس

دیزنی در بیانیه ای گفت: «در طول پرواز، مهمانان ممکن است با انتقال فوری از Ahsoka Tano، Cassian Andor یا Din Djarin و Grogu مواجه شوند. “با این اضافه‌ها، مهمانان اکنون این فرصت را دارند که یکی از بیش از 250 تغییر سناریو را در این جاذبه تجربه کنند، از جمله بازدید از سیاره Peridea از سری Ahsoka.”

اولین اضافه شدن به دوره در سال 2015 با Jakku در پیش بینی The Force Awakens انجام شد. سپس کریت و باتو از The Last Jedi در سال 2017 آمدند. این اولین به‌روزرسانی برای سواری در پنج سال گذشته با قمر اقیانوسی Kef Bir از The Rise of Skywalker است که در 20 دسامبر 2019 همزمان با انتشار بازی اضافه شده است. فیلم تاریخ.

این به‌روزرسانی می‌تواند اولین به‌روزرسانی باشد، زیرا فصل دوم آندور، فیلم ماندالوریان و فیلم ری اسکای‌واکر همگی در دست ساخت هستند و همچنان جهان جنگ ستارگان را گسترش می‌دهند.

بخوانید  A Key Deadpool 3 Scene Was Based On Star Wars Return Of The Jedi

تحریریه مجله بازی یک گیمر