تپه 3؟ در اینجا چیزی است که دنیس ویلنوو و مدیر عامل Legendary در مورد آن گفته اند

Dune: Part Two در حال حاضر در سینماها است و پول زیادی به دست می‌آورد، بنابراین بسیاری از آنها می‌پرسند که آیا کارگردان دنیس ویلنوو برای ساخت سومین فیلمی که قبلاً درباره آن صحبت کرده بود بازخواهد گشت. ما هنوز نمی دانیم، اما جاش گرود، مدیر عامل Legendary Entertainment، به CNBC گفت که هنوز چیز مطمئنی نیست، تا حدی به این دلیل که همه افراد درگیر باید “همسو و از این چشم انداز حمایت کنند.”

“فکر می‌کنم همه بسیار هیجان‌زده هستند و واقعاً از این لحظه لذت می‌برند. اگر دنیس (ویلنوو) فیلمنامه را می‌چسبد و احساس می‌کند می‌تواند تجربه دیگری شبیه به تجربه‌ای که ما به‌تازگی به پایان رساندیم ارائه کند، پس نمی‌توانم دلیل آن را بفهمم.” او گفت.

خود ویلنوو قبلاً اعلام کرده بود که “رویای” او ساختن سه گانه Dune است و از قبل “کلماتی روی کاغذ” برای اثر سوم وجود دارد. کارگردان گفته است که سومین فیلم Dune می تواند برخی از وقایع را از کتاب Dune Messiah اقتباس کند.

او اخیراً به GameSpot گفته است که “احتمال” وجود دارد که برای بار سوم و آخرین بار بازگردد، و افزود که معتقد است بازی Dune 3 “در حال حاضر در دست ساخت است.”

او گفت: «اگر بتوانیم یک خط داستانی محکم بسازیم، به عقب برمی گردم.

ویلنوو در گفتگو با هالیوود ریپورتر در مورد برنامه‌های آینده‌اش گفت که Dune and Dune: Part II را پشت سر هم ساخته است، اما اگر سومی را انجام دهد، به این سرعت اتفاق نمی‌افتد. او گفت که چهار پروژه در حال حاضر در دست توسعه است و یکی از آنها، یک پروژه مخفی مرموز که اعلام نشده است، “باید خیلی سریع روشن شود.”

بخوانید  تریلر بازی استراتژیک Cataclismo گیم پلی آن را به نمایش می گذارد

بنابراین، اگر ویلنوو واقعاً سومین فیلم Dune را بسازد، این پروژه بعدی او نخواهد بود.

علاوه بر سومین فیلم احتمالی Dune، برادران وارنر. دیسکاوری یک سریال تلویزیونی Dune را تولید می کند. در دنیای بازی های ویدیویی، Dune: Awakening در راه است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر