توسعه دهندگان Helldivers 2 اولین ربات خود به نام Exo-45 Patriot را به زودی معرفی کردند.

Arrowhead، توسعه دهنده Helldivers 2، پیش نمایشی از ربات Exosuit جدید خود را قبل از شروع اجرای دموکراسی در سیارات اطراف Super Earth به اشتراک گذاشته است و انتظار می رود “به زودی” وارد بازی شود.

کهنه‌سربازان اولین بازی Helldivers با مفهوم Exosuits آشنا هستند، زیرا می‌توان تعدادی از آنها را در طول نبرد احضار کرد. EXO-44 Walker مجهز به مینی تفنگ MG-11 و 8 موشک ضد پیاده نظام داخلی، EXO-48 Obsidian به دو توپ خودکار 20 میلی متری و EXO-51 Lumberer مجهز به یک شعله افکن مجهز برای پایان دادن به هر چیزی بود. پس از ضربه زنده ماند. با توپ 90 میلی متری خود.

EXO-45 پاتریوت جدید شبیه یک جنگنده قابل اعتماد در درگیری های میان برد تا دور به نظر می رسد، زیرا به نظر می رسد یک غلاف موشک در سمت چپ خود و یک مینی تفنگ در سمت راست خود دارد. اگر این Exosuit های جدید شبیه مدل های اصلی هستند، انتظار داشته باشید هنگام احضار به فضای خالی زیادی نیاز داشته باشید، زیرا تأثیر زیادی در بازی اصلی گذاشتند.

چند استراتژی دیگر اخیراً در Helldivers 2 رخنه کرده است، زیرا بازیکنان گزارش داده اند که از این توانایی های قدرتمند در Helldivers 2 قبل از انتشار رسمی آن استفاده کرده اند. Helldivers 2 یک Game Master دارد و معمار برخی از بی‌رحمانه‌ترین کمپین‌های بازی ممکن است از افراد استخدام‌کننده برای آزمایش این توانایی‌ها قبل از ارائه آن‌ها به بازیکنان دیگر استفاده کند.

بخوانید  شایعه: رونمایی از نام دنباله Zelda: Breath of the Wild در نینتندو دایرکت جدید

در همین حال، Elgato's Stream Deck به ابزاری برای فراخوانی سریع طرح‌ها تبدیل شده است، زیرا نگاشت کنترل‌های یک bunker buster به یک دکمه به کاهش استرس ناشی از مبارزه برای آزادی کمک می‌کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر