شایعه: رونمایی از نام دنباله Zelda: Breath of the Wild در نینتندو دایرکت جدید

جف گراب می‌گوید در جریان نینتندو دایرکت پیش‌رو به‌صورت رسمی از نام دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild رونمایی خواهد شد.

همچنین گراب افزود که ریمستر Metroid Prime هم معرفی می‌شود که یکی از ریمسترهای متعددی است که نینتندو درحال کار روی آن است؛ به‌خصوص از بازی‌های زمان گیم‌کیوب. درنهایت او شایعات منتشر شده را درمورد معرفی پورت سوییچ بازی It Takes Two در نینتندو دایرکت جدید تایید کرد.

از هفته پیش شایعات برگزاری نینتندو دایرکت جدید در روزهای پیش‌رو به گوش می‌رسد و گفته می‌شود با یک نینتندو دایرکت بزرگ مواجه خواهیم بود. پیش از این جف گراب، ژورنالیست مشهور صنعت بازی گفته بود چند معرفی جدید از جمله ریمسترهای دو نسخه The Wind Maker HD و Twilight Princess HD از مجموعه زلدا برای نینتندو سوییچ در این مراسم صورت خواهد گرفت. اما به‌نظر می‌رسد این پایان کار مجموعه زلدا در این نینتندو دایرکت نیست.

درحال‌حاضر از آن‌جایی‌که نینتندو دایرکت جدید به‌صورت رسمی تایید نشده است، هنوز نمی‌توان با قطعیت از آن صحبت کرد. اما می‌توان امیدوار بود به‌زودی نینتندو این دایرکت را تایید کند. نظر شما در این مورد چیست؟



منبع درجریان پادکست Nintendo Shack، گراب گفت براساس چیزی که به او گفته شده است، در نینتندو دایرکت  پیش‌رو بالاخره شاهد معرفی نام دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild هستیم. سال گذشته نینتندو گفته بود اسم بازی را اعلام نکرده است چون حاوی نکاتی درمورد داستان بازی است. اما از آنجایی که این دنباله در بهار ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد؛ طبیعی است که نینتندو اطلاعات بیشتری از آن درمیان بگذارد.

بخوانید  اطلاعات جدیدی از بازی Assassin's Creed Mirage فاش شد