فاش شدن نام سریال اسپین آف The Walking Dead با محوریت ریک و میشون در تریلر جدید


AMC تیزر کوتاهی از سریال اسپین آف The Walking Dead با تمرکز بر ریک و میشون منتشر کرده است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که AMC با پخش تیزری از نام سریال فرعی Walking Dead با محوریت Rick and Michonne رونمایی کرده است. سریال The Walking Dead: The Ones Who Live در سال 2024 پخش خواهد شد. تیزر جدید ریک و میشون را با لباس قرمز دودی نشان می دهد. دانای گوریرا او به عنوان راوی داستان درباره وقایع سریال توضیحاتی ارائه می کند.

دانلود فیلم آپارات

در خلاصه داستان سریال 6 قسمتی The Walking Dead: The Ones Who Live آمده است: “این سریال یک داستان عاشقانه حماسی از دو شخصیت را نشان می دهد که توسط دنیایی تغییر یافته دگرگون شده اند. بعد فاصله و قدرت شکست ناپذیر آنها را از هم دور نگه می دارد. ریک و میکن وارد دنیایی می شوند که بر اساس جنگ علیه مردگان و در نهایت جنگ علیه زنده ها ساخته شده است. آیا می توانند خود را در مکان و موقعیت متفاوتی بیابند؟”

این سریال اسپین آف از The Walking Dead با نقش آفرینی آندره لینکلن و Danai Gurira از کمیک هایی به همین نام توسط رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شد رابرت کرکمن، اسکات ام ویمپ، گرگ نیکترو، دیوید آلبرت، جوزف اینکاپرا، گیل آن هرد، دنیس هاث و آنجلا کانگ به عنوان تهیه کننده اجرایی و اسکات ام گیمپل به عنوان گرداننده، تهیه کننده و نویسنده این سریال و Danai Gurira یکی از نویسندگان و خالقان این پروژه است.

بخوانید  تجربه بتای محدود بازی Tekken 8 | چالش کمبوها را رفتیم
تحریریه مجله بازی یک گیمر