تریلر One Piece نتفلیکس Sets Sail For The Grand Line



درست در زمان One Piece Day، تریلر جدیدی از سریال لایو اکشن آینده One Piece نتفلیکس منتشر شد. مانند منبع اصلی مانگا و انیمه، این نگاه جدید به سریال با یکی از نمادین ترین لحظات این مجموعه طولانی آغاز می شود، زیرا نشان می دهد که پادشاه افسانه ای دزدان دریایی، گل دی راجر، درست قبل از اعدامش توسط دولت جهانی، عصر طلایی جدیدی از دزدی دریایی را آغاز می کند.

علاوه بر این، تریلر چند چهره دیگر را نیز به نمایش می‌گذارد که خدمه دزدان دریایی کلاه حصیری را ناراحت می‌کند، زیرا کاربر Devil Fruit باگی دلقک و مرد ماهی Arlong در این تیزر ظاهر می‌شوند تا Monkey D. Luffy، Roronoa Zoro، Nami، Usopp و Sanji را تهدید کنند. در نامه ای که توسط خالق One Piece Eiichiro Oda نوشته شده بود، مانگاکای افسانه ای خاطرنشان کرد که “هیچ سازشی” در مورد سریال وجود ندارد و ورودی خلاقانه او به شکل گیری جهت آن ورودی کمک کرده است، حتی چندین بار منجر به مطابقت با دیدگاه او و تیم تولید شده است.

اودا می‌نویسد: «همه تلاش بازیگران، ساختمان‌های جهان و لباس‌ها، ارائه چیزها به گونه‌ای که فقط می‌توان به صورت زنده انجام شود، دیالوگ‌ها – و کل روند دور هم جمع شدن افراد زیادی به خودی خود یک جشن بود.»

وان پیس با بازی Inaki Godoy در نقش Monkey D. Luffy، Mackenyu در نقش Roronoa Zoro، Emily Rudd در نقش Nami، Jacob Romero Gibson در نقش Usopp و Taz Skylar در نقش Sanji، از نتفلیکس در 31 اوت پخش خواهد شد. Chioma Umeala.

بخوانید  امکان معرفی نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid در نیمه اول سال 2023

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر