امکان معرفی نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid در نیمه اول سال 2023

همانطور که احتمالا شما دوستان یک گیمر عزیز می دانید، مدت هاست که شایعات مختلفی در مورد بازسازی متال گیر سالید در محافل مختلف شنیده می شود. ماه گذشته یک وب سایت اسپانیایی مدعی شد که این اثر به زودی معرفی خواهد شد. همچنین در اوایل این ماه، نوریاکی اکامورا تهیه کننده سابق سری Metal Gear Solid در مصاحبه خود با مجله Famitsu اعلام کرد که امسال شاهد معرفی های زیادی از کونامی خواهیم بود.

برخی بر این باورند که عمداً دستگیر کردن یک افشاگر PS Plus است که لیست‌های اعلام‌نشده را با چندین وب‌سایت از جمله Areajugone به اشتراک گذاشته است. برخی دیگر در مورد احتمال حضور شخصیت گری فاکس از سری Metal Gear Solid در بازی Fortnite صحبت می کنند که ممکن است همزمان با رونمایی از نسخه بازسازی شده Project B از راه برسد. تا زمان نگارش متن خبر، هیچ واکنش رسمی از سوی کونامی صورت نگرفته است. با این حال، پس از معرفی رسمی بازی Silent Hill 2 Remake، دور از ذهن نیست.

حال بر اساس آخرین اخبار دنیای بازی، رسانه اسپانیایی Areajugone که سابقه نسبتا خوبی در انتشار اخبار دارد، بحث های جدیدی را در این زمینه مطرح کرده است. به گفته این وبسایت، نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid تا قبل از می 2023 برای کنسول پلی استیشن 5 معرفی خواهد شد. از طرفی طرفداران بر این باورند که بر اساس اتفاقات چند ماه اخیر به زودی شاهد اتفاقات جدیدی در این زمینه خواهیم بود.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا شاهد معرفی نسخه بازسازی شده متال گیر سالید خواهیم بود؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

بخوانید  تعداد بازیکنان Ghostwire: Tokyo از چهار میلیون فراتر رفت

علاوه بر این، باید گفت که استودیوی بازیسازی Bluepoint که سابقه زیادی در بازسازی برخی از آثار سونی دارد، در پایان آذرماه امسال کارت تبریکی به مناسبت در این فصل تعطیلات منتشر شد، که به نظر می رسید به طور غیرمستقیم به پروژه جدید اعلام نشده استودیو اشاره دارد. در وب سایت Reddit نظریه های جالب مختلفی در این مورد وجود دارد.

طبق بیانیه جدید وب سایت به نظر می رسد Areajugones در حال توسعه نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid برای کنسول پلی استیشن 5 است و در نیمه اول سال 2023 رونمایی خواهد شد.

لوگوی بازی Solid Snake و Metal Gear Solid