تجربه بتای محدود بازی Tekken 8 | چالش کمبوها را رفتیم


 بتای محدود بازی Tekken 8 اخیرا برگزار شد و موقعیتی پیش آمد که آن را تجربه کنیم. در این بتا چالش کمبو را رفتیم و نگاهی به سیستم جدید Heat این بازی انداختیم.

دومین بتای محدود بازی Tekken 8 هفته گذشته برگزار شد. برای یک گیمر هم موقعیتی پیش آمد که به بتای این بازی دسترسی پیدا کند. در بتای بازی تکن ۸ تمام بخش‌های بازی در اختیار بازیکن‌ها نبود. در ابتدای بتا بازی شما را وارد بخش آموزشی بازی می‌کند. در کنار آموزش ضربه‌ها و تکنیک‌ها مبتدی، بازی ما را با سیستم جدید Heat آشنا می‌کند.

بخش آنلاین و رقابتی بازی از Ranked و Casual هم در این بتا در دسترس بود. متاسفانه بخش آنلاین بازی عملکرد خیلی خوبی با توجه به وضعیت اینترنت ما نداشت. بخش دونفره آفلاین هم در این بتا وجود نداشت. اما حین جستجو حریف به بخش چالش کمبو کاراکترها دسترسی داشتیم. مثل ویدیویی که برای کمبوهای مورتال کامبت ۱ رفتیم، اینجا هم سری به چالش‌های کمبو کاراکترهای کازویا، پاول و برایان زدیم؛ کامبو‌ها را تمرین کردیم و سیستم هیت را آزمایش کردیم. 

بازی Tekken 8 در تاریخ ۶ بهمن برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه می‌شود. در ادامه شما را به تماشای ویدیو دعوت می‌کنیم.

برای حمایت از ما ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  احتمال تأخیر در عرضه کارت‌ های گرافیکی سری RTX 40