انتشار رایگان بازی Death Stranding در فروشگاه Epic Games


کاربران رایانه های شخصی می توانند بازی Death Stranding را برای مدت محدودی به صورت رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دانلود کنند.

در میان جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که فروشگاه اپیک گیمز Death Stranding، اولین محصول کوجیما پروداکشنز را به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار داده است. این بازی تا ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۱۴ آذر به وقت ایران از فروشگاه اپیک گیمز قابل دانلود است. نسخه ارتقاء کارگردان Death Stranding نیز با 40 درصد تخفیف به فروش می رسد و بازیکنان می توانند آن را تنها با 4.79 دلار خریداری کنند.

کوجیما پروداکشنز بازی Death Stranding 2 را در جریان The Game Awards 2022 معرفی کرد و مدت کوتاهی بعد از ساخت فیلم اقتباسی Death Stranding خبر داد. در حال حاضر، فروشگاه Epic Games در میانه یک کمپین تبلیغاتی “ارائه 15 روز بازی رایگان” است که هر روز یک بازی متفاوت را به صورت رایگان در دسترس قرار می دهد.

فروشگاه Epic Games در حال حاضر Bloons TD 6، Horizon Chase Turbo، Costume Quest 2، Sable، Them’s Fightin’ Herds، Wolfenstein: The New Order، Fallout Classic Collection، Encased و Metro: Last Light Redux را برای کاربران این کمپین ارائه می کند. .

هر یک از این آثار به مدت یک روز به صورت رایگان قابل دانلود هستند و پس از آن یک بازی رایگان دیگر جایگزین آن می شود. فروشگاه اپیک گیمز تا 29 دسامبر (8) یک بازی را به کاربران ارائه می دهد. حراج پایان سال فروشگاه Epic Games نیز تا 5 ژانویه 2023 (15 دسامبر) ادامه خواهد داشت. در طی این حراج، این فروشگاه کوپن تخفیف 25 درصدی را برای بازیکنان برای خرید بازی های بیش از 14.99 دلار در نظر گرفت.

بخوانید  معرفی ۳ بسته الحاقی بعدی بازی World of Warcraft