اعلام تاریخ انتشار بازی GRIME برای کنسول ها

از جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که بازی Metroidvania GRIME در تاریخ 15 دسامبر برای کاربران پلتفرم های Xbox One، Xbox Series X در دسترس خواهد بود. Xbox Series S، PlayStation 4 و PlayStation 5 شامل خواهد شد. بسته الحاقی رایگان Colors of Rot نیز در همان روز برای رایانه شخصی و کنسول ها عرضه می شود. Akupara Games تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرد که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

تاریخ انتشار GRIME برای کنسول نینتندو سوییچ هنوز اعلام نشده است، اما این نسخه پس از انتشار شامل بسته الحاقی Colors of Rot می شود. این بسته الحاقی محتوای مهم زیادی مانند منطقه جدید، ویژگی ها، توانایی ها، سلاح ها و دشمنان را به بازی اضافه می کند. مناطق قبلی دارای چالش‌ها و رئیس‌های پنهان، دستاوردها، تعامل با شخصیت‌های غیرقابل پخش و موسیقی جدید در انتظار بازیکنان خواهند بود.

پیشرفت‌های کلی و بهینه‌سازهای عملکرد نیز در GRIME گنجانده شده است، از جمله توانایی زنده کردن بازی با باس‌های نهایی پس از تکمیل دستاورد. بسته الحاقی Colors of Rot قبلا برای گوگل استادیا تایید شده بود اما در تریلر اخیر بازی به آن اشاره ای نشده بود، احتمالا Akupara Games به دلیل در دسترس نبودن Google Stadia در ژانویه 2023، پشتیبانی خود از این پلتفرم را کاهش داده است.

دانلود فیلم آپارات

بسته الحاقی رایگان Colors of Rot در همان روز با انتشار GRIME در دسترس بازیکنان قرار می گیرد و شامل مناطق، باس ها، سلاح ها و چالش های جدید می شود.

بخوانید  بهترین راه برای تمیز کردن AirPods