تعداد بازیکنان نگهبانان کهکشان مارول از 8 میلیون نفر گذشت


طبق گفته Eidos Montreal، بازی Guardians of the Galaxy Marvel از 8 میلیون بازیکن فراتر رفته است.

به نظر می رسد نگهبانان کهکشان مارول، آخرین اثر ابرقهرمانی استودیوی مونترال Eidos، به نقطه عطفی دیگر در تعداد بازیکنان رسیده است. بر اساس آمار منتشر شده، تعداد بازیکنان این بازی که بیش از یک سال پیش بر روی رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتم و نسل نهم پلی استیشن و ایکس باکس عرضه شد، از مرز 8 میلیون نفر گذشت.

فیل راجرزمدیر عامل استودیوهای Crystal Dynamics و Edus Montreal به رشد بازیکن نگهبانان کهکشان مارول اشاره کرد و توضیح داد که عرضه آن روی پلی‌استیشن پلاس و ایکس‌باکس گیم‌پس بازیکنان بیشتری را جذب کرده است. راجرز گفت: «در واقع بعد از چند روز در مونترال برگشتم. تیم به بازی هایی که انجام داده بسیار افتخار می کند. همچنین هیجان زیادی در مورد نحوه مدیریت مالی این محصولات در واحد تجاری خودمان وجود دارد.”

مبارزه Guardians of the Galaxy با دشمن فضایی در بازی Guardians of the Galaxy

در نهایت، باید منتظر ماند و دید که آینده نگهبانان کهکشان مارول بر اساس تعداد بازیکنانی که جذب می کند چگونه خواهد بود. این ناشر سال گذشته اعلام کرد که فروش این بازی کمتر از حد انتظار بوده است. علاوه بر این، گزارش‌ها نشان داده‌اند که اسکوئر انیکس بیش از 200 میلیون دلار در ساخت فیلم‌های Guardians of the Galaxy و Marvel’s Avengers از دست داده است.

در همان زمان استودیو ایدوس مونترال اعلام کرد که از عملکرد او پشیمان نیست و علاوه بر آن فرانسوا دوگاسمدیر خلاق Eidos توضیح داد که تیم توسعه تمام تلاش خود را انجام داد، اما این نتیجه با واقعیت بازار مرتبط است. حتی اگر مارول متعلق به دیزنی است، اگر دنباله ای از نگهبانان کهکشان ساخته شود، احتمالاً به تایید دیزنی نیاز است.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار نسخه دیجیتال و با کیفیت آواتار 2 به کارگردانی جیمز کامرون

شما می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی با ما در میان بگذارید.