انتشار جزئیات بیشتر از فصل سوم Battlefield 2042

دانلود فیلم آپارات

در Battlefield 2042 به دشمنان حمله کنید

فصل سوم بازی Battlefield 2042 با نام Escalation در تاریخ 22 نوامبر سال جاری در دسترس خواهد بود و محتوای جدیدی از جمله نقشه، متخصص، سلاح و خودروهای جنگی و 100 ردیف جدید Battle Pass را به آن اضافه می کند. به گفته EA، تمامی محتویات جدید و اصلی که بر گیم پلی بازی تاثیر می گذارند، از طریق قسمت رایگان Battle Pass در اختیار تمامی بازیکنان قرار می گیرد و تنها آیتم های تزئینی اضافی از طریق قسمت Premium Battle Pass ارائه می شوند.

الکترونیک آرتز جزئیات جدیدی از فصل سوم Battlefield 2042 منتشر کرده است.

اسکرین شات از بازی Battlefield 2042

به روز رسانی های آینده در فصل 3 شامل تنظیمات Specialists، انتقال به یک سیستم مبتنی بر کلاس و مجموعه ای از بهبود تعادل گیم پلی خواهد بود. همانطور که قبلا ذکر شد، بازیکنان همچنین می‌توانند انتظار بازنگری نقشه‌های Manifest و Breakaway را داشته باشند.

علاوه بر این، چندین اسلحه و یک اسلحه پرتابه کلاسیک از سری Battlefield نیز در لیست محتوای جدید فصل سوم گنجانده شده است. یکی از تفنگ های جدید Rorsch Mk-4 Railgun است که موشک های سریع شلیک می کند و دارای حالت های شلیک چندگانه است. سلاح بعدی شاتگان هوشمند نیمه اتوماتیک دو لول NVK-S22 است که در نبردهای نزدیک بسیار موثر است. علاوه بر این، NVK-P125 Bullpup Pistol در فصل سوم در دسترس بازیکنان قرار می گیرد و می تواند به عنوان یک سلاح ثانویه در مبارزات طولانی مفید باشد. در نهایت قرار است چاقوهای پرتاب کننده به لیست سلاح های تیغه دار در Battlefield 2042 اضافه شوند.

بخوانید  جوایز بازی 2023 از نظر بیننده رکوردها را می شکند

EA تانک EMKV90-TOR را برای خودروهای رزمی فصل 3 Battlefield 2042 در نظر گرفت که می تواند در دو حالت جنگی مورد استفاده قرار گیرد. حالت اول حالت mobility است که برای حرکت سریع مناسب است و حالت دوم حالت محاصره است که با استفاده از آن می توان آسیب زیادی به دشمنان وارد کرد. علاوه بر این، تانک EMKV90-TOR دارای یک سیستم ردیابی ویژه است که محدوده منبع حملات دریافتی را شناسایی کرده و آنها را بر روی HUD نمایش می دهد.

در فصل سوم Battlefield 2042، بازیکنان در نقشه جدید Spearhead که دارای کارخانه های صنعتی نیمه اتوماتیک بسیاری است، به صحرای سوئد خواهند رفت. علاوه بر این، در این فصل، زین، متخصص مصری که متخصص دفاع امنیتی محسوب می شود، با تفنگ بادی XM370A به بازی اضافه می شود. زین می تواند بلافاصله پس از کشتن دشمن سلامتی را بازسازی کند.

علاوه بر سومین نبرد پس از نبرد، قراردادهای جدیدی برای بازیکنان برای ارتقاء سطح وجود دارد که سلاح های Vault بیشتری از جمله XM8 و A-91 را اعطا می کند. علاوه بر این، سلاح های بیشتری از طریق آپدیت های بعدی فصل 3 به Battlefield 2042 اضافه خواهند شد.