تریلر امتیازات بازی Super Mario موفقیت مهم بازی را نشان می دهد


نینتندو تریلر بازی Super Mario RPG را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

هفته گذشته بازی Super Mario RPG، بازسازی بازی نقش آفرینی کلاسیک Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars برای کاربران نینتندو سوییچ در کنسول SNES عرضه شد و از نظر فروش فیزیکی در ژاپن عملکرد خوبی داشت. این بازی مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و حالا در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که تریلر نمرات بازی فاش شده است. این تریلر دارای بازخورد مثبت منتقدان در مورد بازی Super Mario RPG است.

دانلود ویدیو آپارات

استودیو ArtePiazza مسئولیت توسعه بازی RPG Super Mario را بر عهده داشت که سبد تولید نسخه های مختلف بازی Dragon Quest را در اختیار دارد. این بازسازی، جلوه‌های بصری و کات‌سین‌ها را بازسازی کرده است و کاوش در بازی تفاوت چندانی با نسخه اصلی ندارد. یوکو شیموموراآهنگساز نسخه اصلی بازی موسیقی جدیدی برای این بازسازی تولید کرده است. با این حال موسیقی کلاسیک اثر همچنان موجود است و می توانید از شنیدن آن ها لذت ببرید.

بازی Super Mario RPG چندین مکانیک جدید در بخش مبارزه را به بازیکنان ارائه می دهد، مانند توانایی آسیب زدن همزمان به چندین حریف با ضربات به موقع و حرکات سه گانه. این بازسازی دارای ویژگی های جدیدی مانند بخش گالری برای مشاهده دشمنان و گزینه ای برای رویارویی با باس های دشوارتر در پایان بازی است. طرفداران ماریو می توانند سال آینده منتظر بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door در نینتندو سوییچ باشند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  شایعه: عرضه ۹ نقشه از Titanfall برای بازی Apex Legends