نبرد حقوقی Apple-Epic ممکن است به دادگاه عالی کشیده شود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

اپل و اپیک گیمز سال‌هاست که بر سر اختلاف بر سر کاهش 30 درصدی پلتفرم اپ استور، که منجر به حذف فورتنایت از ویترین فروشگاه شده است، در دادگاه با هم می‌جنگند. اکنون، وکلای اپل از دادگاه عالی خواسته اند تا در مورد حکم Ninth Circuit حکم دهد که در حال حاضر اپل را از استفاده از “قوانین ضد فرمان” خود علیه توسعه دهندگان برنامه های iOS باز می دارد.

اندازه:

اگرچه اپل این شکست را در این آخرین مرحله از پرونده متحمل شد، اما جهت کلی نبرد حقوقی تا حد زیادی به نفع سازنده آیفون تعیین شده است. Ninth Circuit اساساً تصمیم قبلی را تأیید کرد که هیچ مبنایی در ادعاهای Epic مبنی بر اینکه پلتفرم iOS اپل قوانین فدرال خاصی را که برای جلوگیری از رفتار ضد رقابتی در بازار طراحی شده اند را نقض می کند، تأیید کرد. مشخص نیست که آیا دادگاه عالی به این پرونده تجدید نظر خواهد کرد یا خیر، اما اگر این کار را انجام دهد، تصمیم حاصله احتمالاً تأثیر زیادی نه تنها بر دارندگان اصلی پلتفرم بازی‌های ویدیویی، بلکه به طور کلی بر بازارهای دیجیتال خواهد داشت.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

بخوانید  تریلر سریال تلاش کیفر ساترلند برای فرار از مخمصه در Rabbit Hole

متاسفم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

در حال پخش: اپیک در مقابل اپل توضیح داد