تریلر سریال تلاش کیفر ساترلند برای فرار از مخمصه در Rabbit Hole

جان رکوآ و گلن فیکارا، تهیه کنندگان اجرایی This Is Us و WeCrashed، سازندگان و تهیه کنندگان اجرایی Rabbit Hole. در این سریال کیفر ساترلند که بیشتر برای بازی در نقش جک بائر در فاکس 24 شناخته می شود، شناخته می شود. این بازیگر توانست با ایفای نقش در 9 فصل از این سریال درام پلیس زن جوایز بسیاری از جمله جایزه امی و جایزه گلدن گلوب را به دست آورد.

شبکه آنلاین پارامونت پلاس تریلر جدیدی از سریال مهیج جاسوسی Rabbit Hole با بازی کیفر ساترلند منتشر کرد.

کیفر ساترلند در نقش جان ویر راب یانگ نقش ادوارد هیوم رقص چارلز نقش دکتر بن ویلسون متا گلدینگ نقش هیلی وینتون انید گراهام نقش ژوزفین مدی جیسون باتلر هارنر نقش ظرفیت، کلینیک والت نقش کارآموز وندی مخنا نقش دبرا و مارک وینیک آنها در سریال جاسوسی Rabbit Hole نقش کراولی جوان را بازی می کنند. کیفر ساترلند، جان رکوآ، گلن فیکارا، چارلی گوگولاک، سوزان بایمل و هانت بالدوین آنها بخشی از تولیدکنندگان اجرایی پروژه هستند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر می شویم که شبکه آنلاین پارامونت پلاس تریلر جدیدی از سریال سوراخ خرگوش با بازی نقش آفرینی منتشر کرده است. کیفر ساترلند پخش شده دو قسمت اول این مجموعه جاسوسی هیجان انگیز در تاریخ 6 آوریل 1402 (26 مارس 2023) پخش می شود و قسمت های بعدی به صورت هفتگی برای طرفداران منتشر می شود.

دانلود فیلم آپارات

در حفره خرگوش، کیفر ساترلند نقش جان ویر، جاسوس شرکتی را بازی می کند که در فریبکاری بسیار ماهر است. جان به زودی توسط یک قدرت مرموز که قادر به نفوذ و کنترل جمعیت است به قتل متهم می شود، اما در برابر این ظلم آرام نمی ماند. کیفر ساترلند اعلام کرد که سریال لانه خرگوش از تریلرهای توطئه آمیز دهه 1970 مانند سه روز کندور ساخته سیدنی پولاک الهام گرفته شده است.

بخوانید  Overwatch 2 - راهنمای قهرمانان ماجراجویی
تحریریه مجله بازی یک گیمر