نمایش شخصیت Richter Belmont در تریلر بسته الحاقی بازی Dead Cells Return to Castlevania


تریلر جدیدی از بسته الحاقی Dead Cells Return to Castlevania منتشر شده است که شخصیت قابل بازی ریشتر بلمونت را نشان می دهد.

استودیوی Motion Twin جدیدترین تریلر بازی Dead Cells’s Return to Castlevania را منتشر کرده است. علاوه بر تمام محتوایی که قبلاً اعلام شده بود، بازیکنان می‌توانند یک صحنه مخفی را در قلعه دراکولا کشف کنند که دارای حالت ریشتر است. در این حالت، بازیکنان کنترل بلمونت را به دست می گیرند و با حرکات کلاسیک این شخصیت از بازی های Castlevania: Symphony of the Night و Vampire Killer با دشمنان مبارزه می کنند.

در این مرحله شمع هایی برای نابود کردن، قلب ها برای جمع آوری و هزاران دشمن کلاسیک برای مبارزه وجود دارد. بازیکنان می‌توانند با رئیس مدوسا مقابله کنند و مهارت‌هایی مانند پرش دوبل برای کشف محیط را بیاموزند. طرفدارانی که تازه به نسخه Return to Castlevania با Beheaded وارد شده‌اند، سرنخ‌هایی از فرنچایز Castlevania پیدا می‌کنند، زیرا با سلاح‌های معمولی با Dracula و Death مبارزه می‌کنند.

بسته الحاقی Return to Castlevania برای بازی Dead Cells در تاریخ 15 اسفند (6 مارس) برای پلتفرم های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. باندل با قیمت 10 دلار شامل دو محیط جدید در قلعه دراکولا، 14 سلاح سری Castlevania، از جمله Vampire Killer و Throwing Axe، 20 پوسته منحصر به فرد و 51 آهنگ موسیقی سری Castlevania است.

دانلود فیلم آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  امکان ساخت یک سریال تلویزیونی میراث هاگوارتز برای HBO Max