امکان ساخت یک سریال تلویزیونی میراث هاگوارتز برای HBO Max


یک وب سایت از ساخت دنیای جدیدی از مجموعه تلویزیونی هری پاتر بر اساس بازی میراث هاگوارتز برای HBO Max خبر داد.

در اخبار سینما و تلویزیون، شایعات جدید درباره تولید سریال میراث هاگوارتز در HBO Max سایت Giant Freakin’ Robot ادعا می کند که منابع موثق و اثبات شده سریالی بر اساس بازی میراث هاگوارتز برای HBO Max اعلام کرده اند. در حال حاضر جزئیات بیشتری در دسترس نیست. در واقع نمی دانیم که آیا این پروژه اتفاقات بازی میراث هاگوارتز را دنبال خواهد کرد یا داستانی کاملا متفاوت را روایت می کند.

در هر صورت هنوز منبع موثقی نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده است و این خبر را باید شایعه ای دانست که شاید هرگز صحت نداشته باشد. بازی میراث هاگوارتز بازی میراث هاگوارتز داستان آن در دهه 1800، تقریباً 100 سال قبل از تولد هری پاتر و وقایع مرتبط با آن اتفاق می افتد. بنابراین، زمینه زیادی برای توسعه دهندگان وجود دارد تا پیش درآمدی برای داستان های هری پاتر بدون وابستگی به رویدادهای مربوط به دوران او در هاگوارتز ایجاد کنند.

لوگوی HBO روی پوستر میراث هاگوارتز

بازی Hogwarts Legacy چندی پیش برای پلی استیشن 5 و Xbox سری X | سری Xbox S و PC عرضه شد و از آن زمان تاکنون موفقیت زیادی در بین طرفداران داشته است. این بازی یک موفقیت تجاری بزرگ بود و در صدر جدول فروش در کشورهای سراسر جهان قرار گرفت. Hogwarts Legacy اخیراً در جدول فروش فیزیکی هفتگی در ژاپن قرار گرفت و از نظر فروش نسخه فیزیکی، در رتبه اول Elden Ring در بریتانیا قرار گرفت.

بخوانید  نسلی که در اوج رشد تکنولوژی به‌دنیا آمد چطور از تکنولوژی استفاده می‌کند؟

Hogwarts Legacy نیز قرار است برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شود. میراث هاگوارتز تا به امروز بیش از 12 میلیون نسخه فروخته است. برادران وارنر اخیراً از استقبال هواداران از این بازی ابراز رضایت کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر