گفت و گوی افتتاحیه آلن ویک را به قیمت 1 دلار از استفن کینگ بخرید


رمدی نقل قول سکانس آغازین آلن ویک را از استیون کینگ به قیمت 1 دلار خریداری کرد.

از جدیدترین اخبار بازی، با خبر شدیم استفان کینگنویسنده مشهور آمریکایی حق استفاده از نقل قول خود در سکانس ابتدایی بازی Alan Wake را به قیمت 1 دلار به Remedy Entertainment فروخته است. سام لیک رمدی اخیراً در مصاحبه ای با رسانه Eurogamer اعلام کرد که برای شروع بازی الن ویک با نقل قولی از استیون کینگ “ناامید” است. نویسنده ای که آشکارا آثارش تاثیر زیادی در چاپ اول داشته است.

سام لیک طی مصاحبه ای با رسانه Eurogamer در رویداد Summer Game Fest گفت: “هنگام تولید اولین نسخه Alan Wake، من واقعاً می خواستم بازی را با نقل قولی از استفن کینگ شروع کنم. اگر درست متوجه شده باشم، استیون کینگ 1 دلار می خواست. در ازای حق استفاده از آن. [این عمل] بسیار سخاوتمندانه بود.”

نقل قول مورد بحث این است: «استیون کینگ زمانی نوشت: کابوس‌ها خارج از منطق وجود دارند و توصیف آنها لذت چندانی ندارد. آنها نقطه مقابل جنبه زیبای ترس هستند. در یک داستان ترسناک، قربانی مدام به دنبال دلیلی است، اما وجود ندارد و نباید وجود داشته باشد. معمای بی پاسخ این است که چه چیزی در دراز مدت با ما خواهد ماند و چه چیزی در پایان به یاد خواهیم آورد. نام من الن ویک است و یک نویسنده هستم.

این نقل قول از مقاله ای در سال 2008 اینترتینمنت ویکلی با عنوان «چرا هالیوود نمی تواند ترسناک را ارائه دهد» گرفته شده است، که در آن استیون کینگ از ناتوانی استودیوهای بزرگ در تولید فیلم های ترسناک برای مخاطبان انبوه ابراز تاسف می کند. کایل رولی و مالی مالونیکارگردان مشترک و طراح داستان اصلی Alan Wake 2 اخیراً با رسانه VGC درباره تفاوت نسخه دوم با نسخه اول و منابع الهام Alan Wake 2 صحبت کرده است.

بخوانید  برنامه اکران The Lord of the Rings: Gollum را مشخص کنید
تحریریه مجله بازی یک گیمر