برنامه اکران The Lord of the Rings: Gollum را مشخص کنید

بازی The Lord of the Rings: Gollum اولین بار در سال 2019 برای انتشار در سال 2021 توسط سازندگان آن معرفی شد. این بازی برای Xbox Series X | منتشر خواهد شد Xbox Series S، Xbox One، PlayStation 4، PlayStation 5 و PC.

بازی The Lord of the Rings: Gollum کاربران را در نقش Gollum یکی از شخصیت های محبوب دنیای ارباب حلقه ها قرار می دهد. همانطور که احتمالا می دانید انتشار این کتاب چندین بار با تاخیر مواجه شده است. با توجه به آخرین اخبار دنیای گیم، به نظر می رسد که طرفداران سری ارباب حلقه ها باید بیشتر منتظر بمانند. اخیراً گزارش فروش سه ماهه سوم این شرکت در سال مالی 2022/23 منتشر شده است Nacon در دسترس قرار گرفته است و ناشر The Lord of the Rings: Gollum اعلام کرده است که در نیمه اول سال مالی 2023-2024 منتشر خواهد شد.

سازندگان The Lord of the Rings: Gollum قصد دارند این اثر را از ابتدای آوریل تا پایان سپتامبر سال جاری منتشر کنند.

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این شغل دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

جلد بازی The Lord of the Rings: Gollum

مدت اعلام شده بین ابتدای آوریل (12 آوریل 1402) تا 30 سپتامبر (8 اکتبر 1402) خواهد بود. لازم به ذکر است که قرار است عناوین دیگری مانند Test Drive Unlimited Solar Crown و RoboCop: Rogue City در سال مالی 2023-2024 عرضه شوند. RoboCop: Rogue City در ژوئن 2023 اکران خواهد شد.