سازنده Transformers به‌روزرسانی‌هایی را درباره فیلم‌های متقاطع و مستقل GI Joe ارائه می‌کند



لورنزو دی بوناونتورا، تهیه کننده، از بیست سال پیش که کمپانی تولید خود را راه اندازی کرد، فیلم های متعددی را کارگردانی کرده است، اما احتمالاً بیشتر به خاطر هدایت فرنچایز Transformers شناخته می شود. ما این شانس را داشتیم که به عنوان بخشی از تور مطبوعاتی مادام وب، اولین فیلم مارول او، با دی بوناونتورا صحبت کنیم و نمی‌توانستیم از او در مورد وضعیت متقاطع احتمالی بین ترانسفورمرز و جی‌آی جو که در این فیلم مورد تمسخر قرار گرفت، نپرسیم. پایان. از تابستان گذشته Rise of the Beasts، که شاهد جذب شخصیت قهرمان آن در جی آی جو بود.

دی بوناونتورا به من گفت: “ما اکنون در حال مطالعه نحوه ادامه کار هستیم.” و ما امیدواریم تابستان امسال بیاییم [2026]، قطعا به وعده ورود جو به دنیا عمل خواهیم کرد. مردم مدام در مورد کراس اوورها صحبت می کنند. این یک کراس اوور نیست که من می بینم، بلکه یک یا چند شخصیت GI Joe است که وارد دنیای Transformers می شوند، بنابراین ترکیبی از این دو نیست.”

به عبارت دیگر، برنامه این نیست که مستقیماً به یک جهان مشترک بزرگ بپریم، بلکه هدف این است که با ادغام بخشی از چیزهای GI Joe در فیلم لایو اکشن بعدی Transformers در سال 2026، توپ را به دست آوریم.

با این حال، بعداً در گفتگو، دی بوناونتورا چیزی گفت که ممکن است کمی بیشتر بر نقشه راه GI Joe x Transformers روشن کند. از او پرسیدم که آیا یک فیلم قدیمی یا فرنچایز غیرفعال در کاتالوگ خود دارد که ممکن است بخواهد آن را بازگرداند، و او امکان ساخت فیلم دیگری از جی آی جو را نیز مطرح کرد.

بخوانید  از پاداش های پیش خرید بسته توسعه Burning Shores Horizon Forbidden West رونمایی شد

“من فکر می کنم GI Joe اینطور درک شد [as dormant]. بنابراین من واقعاً دوست دارم یک فیلم مستقل GI Joe را در مقطعی ارائه کنم.» او به من گفت.

این بیانیه تضمین نمی کند که این اتفاق بیفتد یا نشان دهد که برنامه هایی برای فیلم جدید GI Joe وجود دارد. اما در کنار وضعیت ترانسفورمرز، این پاسخ‌ها می‌توانند مجدداً تأکید کنند که حتی پس از بمباران فیلم Snake Eyes در باکس آفیس در طول کووید، میل بیشتر به GI Joe در پرده بزرگ وجود دارد.

در همین حال، یکی دیگر از فیلم‌های Transformers در تابستان امسال عرضه می‌شود: انیمیشن Transformers One، پیش درآمدی برای فیلم‌های لایو اکشن در Cybertron که کریس همسورث در نقش Optimus Prime بازی می‌کند.

دی بوناونتورا گفت: «تصمیم به ساخت انیمیشن آن را قابل دسترس و خنده دار کرد. “شما نمی توانستید این فیلم را لایو اکشن بسازید. بنابراین در نهایت پذیرفتن اینکه زمان ساخت یک فیلم انیمیشن فرا رسیده است، به ما امکان می دهد داستانی را باز کنیم که فکر می کنم برای طرفداران و افرادی که این کار را نمی کنند واقعاً هیجان انگیز خواهد بود. تاریخ را نمی دانم.”

با توجه به تجربه او به عنوان یک تهیه کننده موفق، وجود نام دی بوناونتورا در یک فیلم مارول بسیار عادی به نظر می رسد. اما هنوز هم غیرعادی است، زیرا او هرگز با مارول کار نکرده است و مادام وب تنها سومین فیلم او با سونی است. پس چگونه او به اینجا رسید؟ معلوم شد که این اشتباه کارگردان SJ Clarkson بوده است.

بخوانید  داستان سخت پشت تولید The Last of Us Survivor Part 2 چه بود؟

“من می خواستم برای مدت طولانی با SJ کار کنم. و بنابراین سونی این شخصیت را می پذیرفت و آنها واقعاً SJ را می خواستند. بنابراین ما در مورد آن صحبت کردیم. و او واقعاً می خواست که من تهیه کننده شوم. و به این ترتیب واقعاً به پایان رسید. دی بوناونتورا گفت: به او بگویید که من بخشی از آن هستم. “و نکته خنده دار این است که من به او چندین پروژه پیشنهاد داده بودم، و او هر بار من را رد می کرد. بنابراین عالی بود که بالاخره با او کار کردم.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر