از پاداش های پیش خرید بسته توسعه Burning Shores Horizon Forbidden West رونمایی شد

بازی نقش آفرینی جهان باز گوریلا گیمز Horizon Forbidden West میزبان یک بسته الحاقی پولی به نام Burning Shores در 30 آوریل (19 آوریل) خواهد بود که 19.99 دلار قیمت دارد. در حال حاضر پیش فروش این بسته الحاقی در فروشگاه پلی استیشن آغاز شده است و علاقه مندان می توانند با خرید قبلی Blacktide Dye Outfit و Blacktide Sharpshot Bow را به صورت رایگان دریافت کنند.

سونی تریلر جدیدی از بسته الحاقی Burning Shores محصول Horizon Forbidden West منتشر کرده است که جوایز پیش خرید را به نمایش می گذارد. در این DLC، الوی به جنوب به Clan Tenakth سفر می کند تا یک تهدید پنهان را بررسی کند. در بسته توسعه Burning Shores، محیط‌ها به دلیل فوران‌های آتشفشانی و زلزله‌ها آشفته است، اما شخصیت‌های جدیدی برای ملاقات، داستان‌هایی برای تجربه و موجودات مکانیکی برای شکار وجود دارد.

بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West Burning Shores اکنون با قیمت 19.99 دلار برای پیش فروش در فروشگاه پلی استیشن موجود است.

دانلود فیلم آپارات

این بسته با انجام ماموریت های اصلی نسخه پلی استیشن 5 بازی Horizon Forbidden West در دسترس بازیکنان قرار می گیرد. پس از آن الوی احضار می شود و داستان جدیدی آغاز می شود. اگرچه گیم پلی این DLC نمایش داده نشده است، اما Guerrilla Studio از قدرت PS5 برای ارائه محیط های دقیق استفاده می کند. اجرای یکی از صحنه های نبرد این بسته الحاقی به لطف «حافظه و قدرت زیاد» پلی استیشن 5 امکان پذیر شد.

بخوانید  نسخه سیاه و سفید Godzilla Minus One در راه است اولین تریلر منتشر شد