آتاری برای خرید استودیو Nightdive به توافق رسیده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



یاهو فاینانس گزارش می دهد که قیمت خرید شامل “در نظر گرفتن پیش پرداخت 10 میلیون دلاری” و همچنین “درآمدی تا سقف 10 میلیون دلار آمریکا خواهد بود که به صورت نقدی طی سه سال آینده و بسته به عملکرد آینده Night قابل پرداخت خواهد بود.” شیرجه.” مدیر عامل و رئیس آتاری وید روزن قبلاً 13 درصد از سهام اقلیت را در استودیو نایت دایو در اختیار داشتند.

آتاری قصد خود را برای خرید استودیو Nightdive، توسعه‌دهنده نسخه جدید System Shock اعلام کرده است. این استودیو با نسخه های دیگرش از جمله انتشار مجدد Doom 64 و Quake به خاطر بازسازی های قوی یکپارچه سازی شهرت خود را به دست آورده است.

استفن کیک، مدیر عامل شرکت Nightdive این خبر را در توییتر خود به اشتراک گذاشت و گفت که “بسیار افتخار می کند [to join] با آتاری مجبور می شود به احیای بازی هایی که دوست داریم ادامه دهد.” حساب Nightdive نیز این اعلامیه را به اشتراک گذاشت و این خرید را “برنده ای بزرگ” برای استودیو خواند.

با این خرید، آتاری کنترل کتابخانه کامل بازی‌های Nightdive و همچنین دسترسی به موتور اختصاصی KEX خود را به دست می‌آورد که برای ساخت بازی‌های یکپارچه‌سازی با ماشین‌های جدیدتر قابل پخش است. آتاری همچنین قصد دارد از قابلیت‌های انتشار Nightdive برای حمایت از «استراتژی رشد عقب‌محور» خود استفاده کند.

اگرچه آتاری دیگر موتور صنعت سابق نیست، اما همچنان در تجارت بازی های یکپارچهسازی با سیستمعامل فعال است. او در نسخه‌های سخت‌افزاری، از جمله کنسول VCS فعالیت داشت، اما با انتشار مجدد دیجیتالی مانند مجموعه سالگرد 50 آتاری، بهترین شانس را داشت.

این یک پیروزی بزرگ برای تیم ما است! همانطور که ما به دنبال ادامه تولید بازی های جدید و بازسازی شده با کیفیت بالا هستیم که حق مالکیت معنوی اصلی را دارد. ما نمی توانستیم یک شریک بلند مدت بهتر از آن فکر کنیم @atari

– استودیو غواصی در شب (@NightdiveStudio) 23 مارس 2023

تحریریه مجله بازی یک گیمر