نسخه سیاه و سفید Godzilla Minus One در راه است اولین تریلر منتشر شد


استودیو توهو با انتشار تریلر و پوستری از انتشار نسخه سیاه و سفید بازی Godzilla Minus One در آینده خبر داد.

فیلم گودزیلا منهای یک مدتی است که روی پرده سینماها رفته و مورد تمجید و تمجید منتقدان و تماشاگران قرار گرفته است و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوننسخه دیگری از فیلم جدید گودزیلا در راه است. استودیوی توهو با انتشار تریلر رسمی از نسخه سیاه و سفید Godzilla Minus One رونمایی کرد. در طول تریلر شاهد حال و هوای جذاب این نسخه از فیلم هستیم که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

نسخه سیاه و سفید Godzilla Minus One در تاریخ 12 ژانویه در سینماهای ژاپن اکران می شود، اما اطلاعاتی در مورد اکران بین المللی آن در دست نیست. در ضمن پوستر نسخه سیاه و سفید گودزیلا منوس وان نیز منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید:

پوستر نسخه سیاه و سفید گودزیلا Minus One

فیلم Godzilla Minus One به کارگردانی و نویسندگی تاکاشی یامازاکی است که قبلاً روی جلوه‌های ویژه فیلم Shin Godzilla کار کرده و همچنین روی جلوه‌های ویژه فیلم جدید گودزیلا کار کرده است. ریونوسکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا، هیدتاکا یوشیکا، ساکورا آندو، ساساکی کورانوسوکه و مونتاکا آئوکی از جمله بازیگران حاضر در فیلم گودزیلا منهای یک هستند.

گودزیلا منهای یک سی و هفتمین فیلم از مجموعه گودزیلا و سی و سومین فیلم گودزیلا از توهو است. Godzilla Minus One تا به امروز بیش از 70.7 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است که شامل بیش از 36.9 میلیون دلار در باکس آفیس آمریکای شمالی و بیش از 33.8 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی است.

بخوانید  Final Fantasy 7 Rebirth – چگونه نقشه جادوگر Emerald را بدست آوریم
تحریریه مجله بازی یک گیمر