بهترین بازی های خانوادگی 2022 از نظر متاکریتیک

برخی از نکات برجسته سال عبارتند از Mario + Rabbids: Sparks of Hope، دومین کراس اوور جاه طلبانه بین یوبی سافت و نینتندو که ممکن است شما را درگیر کند. نه فقط سرگرمی های پوچ با بازی این خرگوش های شیطون، Sparks of Hope یک بازی تاکتیکی باورنکردنی است که ژانر را در جهت های جدید جسورانه به جلو می برد. Tunic نیز بسیار سرگرم کننده بود، ابتدا برای Xbox و PC منتشر شد، سپس شش ماه بعد در پلتفرم های دیگر عرضه شد تا سرگرمی کلاسیک را با چند شکوفایی مدرن ارائه دهد. حرکت کربی به پلتفرم سه بعدی در Kirby and the Forgotten Land شاید شایان ستایش ترین بازی سال بود و همچنین این فرنچایز را به روش های سرگرم کننده و مبتکرانه به جلو برد.

بازی‌های خانوادگی اغلب – و به‌طور غیرمنصفانه – به عنوان سرگرمی کم‌تلاشی برچسب‌گذاری می‌شوند که فقط وجود دارد، بنابراین لازم نیست نگران نشان دادن تصادفی مرگ وحشتناک Mortal Kombat به فرزندان خود باشید. در سال 2022، بازی‌های دوستانه‌ترین نوع فقط سرگرم‌کننده نبودند، بلکه برخی از بهترین سرگرمی‌های سال بودند و در پلتفرم‌های مختلف موجود بودند. این‌ها بازی‌هایی بودند که برای جذابیت هر چه بیشتر مردم طراحی شده بودند و به طور منظم طرح‌های پر انرژی را با سیستم‌های بازی فریبنده پیچیده ترکیب می‌کردند. هنوز برای همه افراد حاضر در اتاق قابل دسترسی باشد.

برای طرفداران سبک‌های قدیمی، سال 2022 یک بوفه سرگرمی قدیمی بود که می‌توانست کل خانواده را خوشحال کند. از لاک‌پشت‌های نینجا اکشن کلاسیک گرفته تا سفر فوق‌العاده سرگرم‌کننده Atari 50 در طول تاریخ، امسال سال خوبی برای احیای نوستالژی شما بوده است. به لطف اعداد ارائه شده توسط سایت خواهر GameSpot، متاکریتیک، بهترین ها را در زیر گردآوری کرده ایم. برای لیست های بیشتر، حتماً بهترین بازی های پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی سال 2022 را بررسی کنید.

بخوانید  انتظار می رود که John Wick 5 به لطف افتتاحیه قوی قسمت چهارم محقق شود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.