دانلود بازی اندروید و آیفون Doomsday: Last Survivors


بازی Doomsday: Last Survivors با الهام از شخصیت های محبوب برخی از مهم ترین آثار بازی ها، فیلم ها و سریال های آخرالزمانی، علاوه بر تجربه ای نسبتا متفاوت در سبک استراتژی، با الهام از شخصیت های محبوب برخی از مهم ترین بازی ها، فیلم ها و سریال های آخرالزمانی، قصد دارد یک تجربه سرگرم کننده برای بازیکن ایجاد کند.

بازی‌های زیادی وجود دارند که به نوعی سعی می‌کنند با ارجاع مستقیم یا غیرمستقیم به دیگر آثار معروف، تأثیر بیشتری روی مخاطبان خود بگذارند. به خصوص در سری بازی های پلتفرم موبایل که در ابعاد گسترده ای گسترش یافته و در بسیاری از آثار به وضوح دیده می شود. بنابراین باید گفت احتمالاً اولین چیزی که پس از تجربه بازی اندروید و آیفون Doomsday: Last Survivors نظر گیمر را به خود جلب می کند، الهام گرفتن از شخصیت های آثار معروفی مانند The Last of Us، The Walking Dead و بازی های البته مانند Resident It’s Early. اما این شباهت ها تنها در شخصیت پردازی و ظاهر شخصیت ها خلاصه می شود و در سایر زمینه ها الگوبرداری خاصی وجود ندارد. به عنوان مثال، شخصیت های لیام مک فادن و پگی شبیه جول و الی در بازی و سریال The Last of Us هستند. یا شخصیت Jaden و نحوه استفاده او از زامبی ها مرا به یاد Michonne از The Walking Dead می اندازد. جالب است بدانید در سال 2008 فیلمی به نام Doomsday منتشر شد که داستان آن نیز در دنیایی پر از زامبی و پر از هرج و مرج دنبال می شود که تا حدودی با حال و هوای بازی همخوانی دارد.

بخوانید  جشنواره عید اتریوم برای کیف پول من برای همه کاربران

شخصیت Jadden شبیه شخصیت Michonne در سریال Walking Dead است

این بازی دارای ده ها شخصیت متنوع است که هر کدام دارای کلاس ها و ویژگی های منحصر به فردی هستند.

Doomsday: Last Survivors یک بازی آنلاین استراتژی و تاکتیکی است که بازیکنان را به دنیای آخرالزمانی وحشتناک می برد. اکنون دنیا توسط زامبی ها تسخیر شده است و انسان ها چاره ای جز مبارزه برای بقا ندارند. قبل از هر چیز می توان گیم پلی بازی Doomsday: Last Survivors را شبیه به آثار قدیمی مانند Clash of Kings دانست. اما سازندگان با افزودن مکانیک های نسبتاً جدید به این فرمول توانستند تفاوت های قابل توجهی بین کار خود و سایر بازی های مشابه ایجاد کنند. به طور کلی روند بازی به این صورت است که بازیکن باید با ساختن شهر و قلمرو امن برای مردم خود سعی کند از حمله زامبی ها و سایر بازیکنان جلوگیری کند. همچنین از طرفی برای تهیه تجهیزات لازم و پیشرفت سریعتر در شهر می توانید به مناطق دیگر و مناطق اطراف رفته و تا جایی که می توانید آنها را غارت کرده و آنها را از وجود زامبی ها و دشمنان پاک کنید. البته بازی در حالت دیگر خود که شامل نبردهای تاکتیکی و تدافعی است، هیجان بیشتری را به بازیکنان القا می کند. این حالت همان قسمت Doomsday: Last Survivors است که پیشتر به عنوان تفاوت اصلی این بازی با سایر آثار مشابه اشاره کردیم.

حالت دفاع و مبارزه با زامبی ها در بازی موبایل Doomsday: Last Survivors

گرافیک و طراحی انیمیشن در محیط های حالت دفاعی زیبا و پر از جزئیات است

در قسمت جنگ های دفاعی بازی که بیشتر حالت های داستانی، رویدادها و ماموریت ها را شامل می شود، باید سه شخصیت را انتخاب کرده و از توانایی های هر کدام برای مقاومت در برابر حمله انواع زامبی ها استفاده کنیم. در این قسمت از مراحل بازی شما می توانید آزادانه در هر زمان با توجه به سلاح و قدرت هر شخصیت مکان شخصیت ها را تغییر دهید و در زمان مناسب از ویژگی های آن ها استفاده کنید. با ده ها کاراکتر مختلف که هرکدام علاوه بر ارائه یک زمینه داستانی منحصر به فرد، دارای صدای منحصر به فرد، ظاهر متفاوت، قدرت و سلاح های خاص هستند، این امر باعث شد تا شاهد تنوع بسیار خوبی در روند بازی باشیم.بازی اندروید Doomsday: Last Survivors از گرافیک بسیار خوبی بهره می برد و انیمیشن های فوق العاده و دقیقی را به تصویر می کشد. به خصوص در حالت هایی که بازیکن در محیط های کاوش یا نبردهای دفاعی قرار می گیرد، شاهد طراحی و نورپردازی بسیار زیباتری نسبت به زوایای شهری و منطقه ای هستیم.

بخوانید  تاریخ رونمایی از فیلم Marvel's Spider-Man 2 مشخص شد

به طور کلی می توان Doomsday: Last Survivors را به دلیل گرافیک عالی، گیم پلی نسبتا متفاوت و استفاده از شخصیت های مشابه دیگر آثار زامبی محور شناخته شده، یک بازی جذاب و سرگرم کننده نامید که به احتمال زیاد می تواند تجربه ای مفرح را برای طرفداران بازی خلق کند. ژانر استراتژی همچنین شایان ذکر است که در حال حاضر برای اتصال به سرورهای بازی باید آدرس IP خود را تغییر دهید تا در اجرای اول با مشکلی مواجه نشوید. Doomsday: Last Survivors یک بازی آنلاین است که به صورت رایگان در پلی استور و اپ استور منتشر شده است.

دانلود بازی Doomsday: Last Survivors

تحریریه مجله بازی یک گیمر