جشنواره عید اتریوم برای کیف پول من برای همه کاربران

کیف پول نوروزی را برای به اشتراک گذاشتن کیف پول من در این مقاله فراهم کرده است.

هیچ شروعی در سال جدید بهتر و شیرین تر از گرفتن جایزه نیست! در ایام نوروز خبرهای خوب هیجان مضاعفی را در مردم ایجاد می کند و ما اینجا هستیم تا اعلام کنیم جشنواره نوروزی My Wallet Exchange با جوایز متعدد و جایزه ویژه 250 میلیون تومانی آغاز شده است! صرافی کیف پول مورد اعتماد من قصد دارد در آغاز سال جدید و عید نوروز 1403 کمپین ویژه ای را برای کاربران خود ترتیب دهد که در آن همه کاربران حداقل یک جایزه برنده شوند! برای شرکت در این کمپین و برنده شدن نیازی به انجام کارهای سخت و عجیب ندارید و می توانید با گذراندن 4 مرحله آسان در کمتر از 5 دقیقه برنده 4 جایزه دور برنده شوید و در یک قرعه کشی ویژه ارزش اتریوم از شرکت در آن بیشتر باشد. مبلغ 250 میلیون تومان.

دور جایزه: مطمئنا برنده خواهید شد!

با ورود به بخش تور جایزه جشنواره مهفضلی از فرصت کسب جوایز ارزشمند لذت ببرید. از ارز دیجیتال گرفته تا تخفیف های ویژه و جوایز بزرگ دیگر، همه چیز در دور جایزه منتظر شماست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با ورود به صفحه کمپین نوروزی کیف پول من لذت ببرید و برنده شوید! دور جایزه مکانی برای تبدیل شدن به یک برنده خوشحال و خوش شانس است. شما قطعا در این رویداد برنده خواهید شد و جایزه ای که برنده می شوید به عهده خودتان است. شما 4 شانس برای استفاده از این دور دارید. این چهار فرصت حاصل گذراندن چهار مرحله شرکت در جشنواره است که در قسمت بالا توضیح دادیم. بنابراین می توانید چهار بار چرخ را بچرخانید و هر بار که عقربه چرخ روی جایزه مورد نظر می ایستد آن را دریافت کنید.

بخوانید  Diablo 4 Season 2 And Steam Release Are Live After Delay, But Cross-Play Is Broken

جایزه ویژه جشنواره: واحد اتریوم برای یک نفر

جایزه ویژه جشنواره نوروزی 1403 کیف پول من است که یک واحد اتریوم به ارزش بیش از دویست میلیون تومان است که به برنده خوش شانس این قرعه کشی تعلق می گیرد. برای دریافت این جایزه، کار سختی ندارید. تمامی کاربران صرافی محفظتی می توانند با انجام مراحل کمپین (ثبت شماره همراه، تاریخ تولد، کد ملی، ثبت نام یک نفر و خرید از سایت) در این رویداد شرکت کنند. پس از انجام وظایف ذکر شده در نهایت 4 کلمه و 3 شانس بدست می آورید. این چهار کلمه را باید به روشی که سایت قبلاً مشخص کرده است در کنار هم قرار دهید. شما سه فرصت برای انجام این کار خواهید داشت و در هر تلاش، باید این چهار کلمه را به روش های مختلف کنار هم قرار دهید. اگر بتوانید این ترکیب را به درستی حدس بزنید، وارد لاتاری اتریوم می شوید و قرعه کشی به نام شما ثبت می شود.

برای راهنمایی ها و اطلاعات بیشتر به وبلاگ کیف پول من مراجعه کنید.

منبع صرافی کیف پول من

گزارش پایان اطلاعیه

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر