سفر فضایی در Star Wars Outlaws هیجان انگیز خواهد بود

مدیر خلاق Star Wars Outlaws با تشریح جزئیات سفر فضایی این بازی، آن را هیجان انگیز و پر از اتفاقات توصیف کرد.

Ubisoft و Massive Entertainment جزییات زیادی در مورد بخش‌های فضایی Star Wars Outlaws بر خلاف قسمت‌هایی مانند سیاره‌ها و گیم‌پلی فاش نکرده‌اند، اما با توجه به همین اطلاعات اندک، به نظر می‌رسد که جاه‌طلبی و مقیاس بزرگ این بازی نیز خواهد بود. در نگاه آن منعکس شده است. نقشه بین کهکشانی جایی که Key Whis باید Trailblazer، کشتی خود را خلبان کند.

سفر فضایی و نبردهای قانون شکنان جنگ ستارگان ساده، جذاب و هیجان انگیز توصیف شده است

جولیان گریتیمدیر خلاق جنگ ستارگان یاغی ها می گوید بازیکنان هنگام پرواز در فضا کارهای زیادی برای انجام خواهند داشت. از نبردهای کوچک و بزرگ گرفته تا ایستگاه های فضایی که هر کدام مراحل خاص خود را خواهند داشت. در سطحی دقیق تر، هم سفر فضایی و هم نبردهای فضایی در بازی آرامش بخش، جذاب و پر جنب و جوش خواهند بود و یادگیری کنترل ها بسیار آسان است.

جولیان گرتی توضیح داد: “ما می خواستیم فضانوردان در بازی راحت، جذاب و پر اکشن باشند.” یادگیری کنترل های آن نیز بسیار آسان است. همیشه چیزی برای انجام دادن وجود دارد. حرکت سریع. در هر لحظه می توانید سوپر رانندگی کنید (با سرعت بسیار بالا سفر کنید) و البته مینی نبردهای حماسی نیز وجود دارد. امکان کاوش نیز وجود دارد. “شما می توانید کارهای زیادی در فضا انجام دهید.”

قانون شکنان جنگ ستارگان در تاریخ 9 سپتامبر (30 اوت) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس این نسخه شامل یک مرحله جانبی Jabba the Hutt است.

بخوانید  ادغام استودیوی Luminous Productions با Square Enix

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر