انیمیشن Inside Out 2 دارای شخصیت تخیلی و انیمیشنی جدید رایلی است

دو تصویر مفهومی جدید برای Inside Out 2 منتشر شده است که شخصیت تخیلی جدید رایلی را در این انیمیشن آشکار می کند.

در انیمیشن Inside Out 2 شاهد حضور احساسات جدید رایلی خواهیم بود اما این پایان ماجرا نیست و در این انیمیشن نیز شاهد حضور یک شخصیت داستانی جدید خواهیم بود و حالا به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیوناولین تصاویر از این شخصیت منتشر شده است. امسال در Cinemacon مشخص شد که در انیمیشن Inside and Out 2 شاهد یک شخصیت تخیلی جدید خواهیم بود و حالا وب سایت Slashfilm می گوید که رونالد فاکس صداپیشه این شخصیت است و نام او بلوفی است.

بلوفی به عنوان شخصیتی از سریال محبوب دوران کودکی رایلی توصیف می‌شود که از کودکانی که در این برنامه شرکت ندارند سؤال می‌پرسد. اگرچه میزان حضور این شخصیت در Inside Out 2 مشخص نیست، اما انتظار می رود که او نقشی شبیه به نقش بینگ بونگ در انیمه اول بازی کند. دو تصویر مفهومی از Bluffy نیز منتشر شده است که نشان می دهد با شخصیتی دو بعدی روبرو هستیم که توسط Dean Hazen طراحی شده است:

مدل کامل انیمه Bluffy in the Inside Out 2

هنر مفهومی برای شخصیت داستانی Bluffy در انیمه Inside Out 2

ایمی پولر در نقش جوی، فیلیس اسمیت در نقش غم، لوئیس بلک در نقش خشم، تونی هیل در نقش ترس، لیزا لاپیرا در نقش نفرت، مایا هاوک در نقش اضطراب، ایو ادبری در نقش حسادت، آدل اگزارچوپولوس در نقش کسالت، پل والتر هاوسر در نقش خجالت، کنزینگتون تالمن، دایان . لین، کایل مک لاکلان، لیلیمار هرناندز، ایوت نیکول براون، فلی، دیو جولز، فرانک اوز، بابی موینیهان، جون اسکوئیب، یانگ یی و جان راتزنبرگر از جمله صداپیشگان انیمیشن Inside Out 2 هستند.

بخوانید  فروش پلی استیشن 5 در ژاپن به بیش از 2.5 میلیون کنسول رسید

انیمه Inside Out 2 قرار است در تاریخ 14 ژوئن اکران شود. کلسی مان فیلم Inside Out 2 را بر اساس فیلمنامه ای از مگ لافاو نویسنده Inside Out کارگردانی می کند. در سال 2015 انیمیشن Inside Out به کارگردانی پیت داکتر وارد اکران سینما شد این انیمیشن بیش از 858.8 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت و توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را نیز از آن خود کند. پس از آن، انیمه Elio در تاریخ 13 ژوئن 2025 (23 ژوئن 1404) و انیمیشن Toy Story 5 در تاریخ 19 ژوئن 2026 (29 ژوئن 1405) اکران خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر