تاریخ انتشار نسخه کنسولی Cities: Skylines 2 به تعویق افتاد

تاریخ انتشار بازی Cities: Skylines 2 بر روی کنسول ها که قرار بود بهار امسال عرضه شود، به تعویق افتاد.

ما شما را با جدیدترین اخبار بازی تحت پوشش قرار داده ایم مارینا هالیکایننمدیر عامل استودیو Colossal Order و ماتیاس لیلیارئیس Paradox Interactive که به ترتیب Cities: Skylines 2 را توسعه و منتشر کرد، در یک جلسه مشترک به دلیل مشکلات بازی پس از انتشار بسته الحاقی Beach Properties از بازیکنان عذرخواهی کرد. علاوه بر این، این دو کارگردان تایید کردند که تاریخ انتشار بازی روی کنسول ها به زمان دیگری موکول شده است.

در حالی که برنامه اولیه این است که Cities: Skylines 2 در بهار امسال روی پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس عرضه شود. Xbox Series S قرار بود عرضه شود، اما اکنون Colossal Order اعلام کرده است که نمی تواند به طرفداران زمان عرضه را قول دهد. این استودیو اعلام کرد که این به این دلیل است که زمان کافی برای بهینه سازی Cities: Skylines 2 برای عرضه روی کنسول ها ندارند.

نمایی از فضای سبز یک شهر در Cities: Skylines 2

به نظر می رسد توسعه یکی از نسخه های مهم بازی در این ماه به پایان برسد و سپس تیم سازنده در ماه اکتبر (مهر یا آبان) برای تست بتا آماده شوند. با این حال، سازنده بازی Cities: Skylines 2، قبل از ارزیابی عملکرد آن، هیچ قولی به بازیکنان در رابطه با انتشار نسخه کنسول در تاریخ مشخص شده نمی دهد: «ما به این نکته اشاره می کنیم که تاریخ انتشار بازی بر روی کنسول ها قبلا مشخص شده بود.» به تعویق افتاده است. همانطور که می دانید، ما قصد داشتیم این بازی را در بهار سال 2024 برای کنسول ها عرضه کنیم. اما با تردیدهایی مواجه شدیم و تصمیم گرفتیم از دادن قول هایی که ممکن است عملی نشود، خودداری کنیم.

بخوانید  حداکثر تعداد بازیکنان همزمان Street Fighter 6 در Steam دو برابر Mortal Kombat 11 است.

ما سخت کار کرده ایم تا Cities: Skylines 2 را به سطح مناسبی از بهینه سازی کنسول ها برسانیم. اکنون امیدواریم که با اتمام ساخت بعدی در ماه آوریل، دید خوبی از پیشرفت بازی برای تخمین زمان انتشار به ما بدهد و سپس قصد داریم ساخت را در ماه اکتبر منتشر کنیم. با این حال، تا زمانی که پیشرفت این نسخه ها را نبینیم و ارزیابی نکنیم، نمی توانیم تاریخ انتشار مشخصی را اعلام کنیم و حتی در آن زمان نیز همچنان شک و تردیدهایی خواهیم داشت.

جاه طلبی ما ارائه تجربه ای است که همه شما سزاوار آن هستید، اما این کار به زمان نیاز دارد. لازم به ذکر است که تیم پورت بازی کنسول به طور مستقل از تیم سازنده بازی PC کار می کند. بنابراین، تیم بندر بدون تقسیم تمرکز یا زمان به توسعه خود ادامه می دهد.

استودیو Colossal Order و Paradox Interactive در ادامه به نظرات بسیار منفی بازیکنان در مورد بسته الحاقی جدید بازی پاسخ دادند و اعلام کردند که آن را برای همه بازیکنان رایگان می کنند و پول خریداران را پس می دهند. این دو شرکت همچنین تایید کردند که انتشار تمام بسته های اضافی برای Cities: Skylines 2 تا سال 2025 به تعویق افتاده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر