حداکثر تعداد بازیکنان همزمان Street Fighter 6 در Steam دو برابر Mortal Kombat 11 است.

Street Fighter 6 از زمان معرفی به یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال 2023 تبدیل شده است و با توجه به محبوبیت این سری و نقدهای قوی که از سوی منتقدان دریافت کرده است، جای تعجب نیست که این یک عرضه موفق برای Capcom باشد. اکنون آمار جدیدی از تعداد بازیکنان همزمان این بازی در فروشگاه استیم منتشر شده است که بخشی دیگر از موفقیت آن را نشان می دهد.

قبل از انتشار Street Fighter 6، کپکام گفته بود که انتظار فروش کلی بیش از 10 میلیون نسخه را دارد. با توجه به موفقیت اولیه این بازی، به نظر می رسد کپکام برای رسیدن به نقطه عطف برنامه ریزی شده کار سختی نخواهد داشت. Street Fighter 6 در حال حاضر برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S موجود است.

نظر شما درباره آخرین اخبار Street Fighter 6 چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Street Fighter 6 توانسته بیشترین بازیکنان همزمان را در استیم از بین سه سری Street Fighter، Mortal Kombat و Tekken تا به امروز ثبت کند. با این حال، دو بازی Mortal Kombat 1 و Tekken 8 در حال توسعه هستند و باید منتظر باشیم و ببینیم که در آینده چگونه عمل خواهند کرد.

در مرحله بعد، کاربران به آمار عرضه Street Fighter 6 در Steam به همراه بازی های مبارزه ای محبوب در چند سال گذشته نگاه کردند. طبق این نظرسنجی، اوج بازیکنان همزمان این بازی در زمان انتشار تقریبا دو برابر بازی Mortal Kombat 11 با 35147 بازیکن است. علاوه بر این، دو بازی Tekken 7 و Mortal Kombat X به ترتیب 18966 و 15743 را ثبت کردند.

بخوانید  معرفی بازی موبایل The Division 2 در آینده نزدیک

طراحی کارتونی شخصیت های بازی Street Fighter 6

طبق رسانه‌های SteamDB، بیشترین تعداد بازیکنان همزمان Street Fighter 6 در زمان انتشار به 65873 نفر رسید که نسبت به بازی Street Fighter 5 با 14783 بازیکن پیشرفت بزرگی است.

بیشترین تعداد بازیکنان همزمان Street Fighter 6 در زمان انتشار استیم تقریباً دو برابر مورتال کامبت 11 بود.