ادغام استودیوی Luminous Productions با Square Enix

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده توسط Square Inks، این شرکت از اول مارس 2023 (10 مارس 1401) به یکی از استودیوهای بازی سازی داخلی این سری تبدیل خواهد شد، البته هنوز مشخص نیست که آیا این استودیو همچنان از نام Luminous Productions استفاده خواهد کرد یا خیر. و لوگو یا نه، Square Enix تمرکز بر بازی های HD و توسعه تجربیات مختلف، خلاقانه و منحصر به فرد بازی Lumino را به عنوان تمرکز فعلی همکاری جدید این دو شرکت اعلام کرده است.

پس از انتشار Final Fantasy XV در سال 2016، بسیاری از اعضای این استودیو تصمیم گرفتند به صورت مستقل با نام Luminous Productions به فعالیت خود ادامه دهند. ابزار بازی سازی Luminous Engine و بازی Forspoken که پس از انتشار در ماه گذشته با استقبال خوبی از سوی منتقدان و مردم مواجه نشد، حاصل پنج سال فعالیت Luminous Productions پس از جدایی آن توسط Square Enix است.

Luminous Productions به زودی به یکی از تیم های سازنده بازی های داخلی Square Enix تبدیل خواهد شد.

یک ماه پس از عرضه جهانی بازی نقش آفرینی Forspoken، استودیوی Luminous Productions سازنده این بازی ورود خود را به کمپانی Square Inks اعلام کرد. Luminous Productions که در مارس 2018 تأسیس شد، ابتدا به عنوان Business Division 2 به عنوان یکی از استودیوهای بازی سازی داخلی ناشر ژاپنی Square Inks شناخته می شد.

البته طبق تایید رسمی استودیو Luminous Productions، در ماه های آینده کار بر روی به روز رسانی ها برای رفع مشکلات گرافیکی و گیم پلی Forspoken ادامه خواهد داشت. بسته الحاقی بزرگ In Tanta We Trust که تابستان امسال منتشر می شود نیز یکی از دیگر برنامه های فعلی Luminous Productions برای آینده این بازی است. با این حال، به گفته بسیاری از تحلیلگران صنعت بازی، بعید به نظر می رسد که Luminous Engine دوباره برای پروژه های آینده این استودیو مورد استفاده قرار گیرد.

بخوانید  آیا فیلم علمی تخیلی و فانتزی ایرانی داریم؟ | معرفی چند نمونه در سینمای ایران
نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید

تحریریه مجله بازی یک گیمر