تاریخ شروع فصل 2 فورتنایت، Battle Pass و موارد دیگر


فصل 2 بازی Fortnite تنها چند روز دیگر باقی مانده است، و تمام علائم درون بازی به ما می گوید که فصل 1 در 8 مارس به پایان می رسد. و همانطور که معمولاً اتفاق می‌افتد، Epic در حال حاضر کارت‌های خود را نزدیک به جلیقه نگه می‌دارد، زیرا هنوز هیچ گونه افشاگری در مورد فصل 2 نکرده است. گفته می‌شود، ما سرنخ‌هایی، بزرگ و کوچک، در مورد آینده‌ای داریم.

فصل 2 فورتنایت چه زمانی شروع می شود؟

متن بازی می گوید این فصل در 8 مارس به پایان می رسد، به این معنی که آخرین روز 9 مارس خواهد بود – تاریخ پایان فهرست شده برای یک فصل معمولا آخرین است. کامل روز برای هر منطقه، با هر رویداد زنده پایان فصل و قطع سرور در روز بعد، و شروع فصل جدید یک روز پس از آن این.

بنابراین اگر Epic از روال عادی پیروی کند، Fortnite برای آپدیت فصل 2 در 9 مارس آفلاین خواهد شد و سپس فصل 4 فصل 2 صبح روز 10 مارس پخش خواهد شد.

این تاریخ اساساً در به‌روزرسانی 23.50 در صفحه مأموریت‌های رمز در برگه مأموریت‌های شما تأیید شد. در یادداشتی در این صفحه آمده است: “یک سیگنال با یک پیام رمزگذاری شده حلقه ای در داخل شناسایی شده است که می خواند 0.3.1.0.2.0.2.3. این به چه معناست؟” یعنی 10/03/2023، تاریخ احتمالی راه اندازی فصل 4 Fortnite فصل 4.

درباره فصل 4 فصل 4 فورتنایت چه می دانیم؟

واضح‌ترین سرنخ‌ها در این هفته از دور چهارم ماموریت‌های داستانی Oathbound می‌آیند. در طی این تلاش‌ها، Rift Ward Stellan بازگو می‌کند که چگونه قهرمان بدون سن تصمیم به ساختن دروازه ریفت در نزدیکی Citadel به دستور یک مرد بی‌شکل که مسئول حمله کروم بود که آخرین جزیره فورتنایت را نابود کرد، گرفت. استلان فوق العاده نگران این مرد بی شکل است که او را دنبال نوعی “نظم کامل” توصیف می کند – تقریباً مطمئناً این جنو، بنیانگذار نظم خیالی است که در فصل 3 به زمین صفر سقوط کرده و به وضوح کاملاً قابل توجه است. و علاوه بر آن، توصیف این مرد بی شکل نیز با توصیف The Nothing مطابقت دارد، کسی که مسئول حمله کروم بود که آخرین جزیره در بتل رویال را ویران کرد. بهترین حدس من: آنها باید همان شخص باشند.

بخوانید  پیشرفت پروژه بازسازی Max Payne 1 و 2 به سطوح بالاتر

این یک پیشرفت بزرگ برای طرح کلی Fortnite است. از آنجایی که IO را در فصل 2 شکست دادیم، گروه‌های جزیره‌ای طولانی‌مدت کنار گذاشته شده‌اند، به غیر از ماموریت‌های داستانی شامل The Scientist در فصل 3 فصل 3 و یک جفت صحنه برش با The Paradigm در فصل 3 فصل 4. گفتگو از ماموریت‌های Bytes. فصل گذشته نشان داد که The Nothing با The Last Reality ارتباط دارد، اما از آنجایی که آنها و IO در فصل 2 با یکدیگر در حال جنگ بودند، باور اینکه او با آنها درگیر است دشوار است. اما این یک پیچ و تاب واقعا خوب خواهد بود، درست است؟

در حالی که هنوز یک دسته دیگر از ماموریت‌های Oathbound قبل از پایان فصل وجود دارد، همانطور که می‌دانید، این Rift Gate باز و فعال است و ما نتوانستیم آن را غیرفعال کنیم زیرا یک طرف ناشناس اکنون آن را کنترل می‌کند و آن را باز نگه می‌دارد.

جدا از IO و آخرین واقعیت، ما گروه‌های باستانی دیگری داریم که ظاهراً در فصل 4 فصل 2 در حال بازی هستند: خانواده فاکس و سندیکای صلح. اعضای فاکس کلن برای همیشه در فورتنایت بوده‌اند – Drift، یکی از محبوب‌ترین پوسته‌های فورتنایت در تمام دوران‌ها، در فصل 1 بتل گذر فصل 1 اضافه شد و پوسته محبوب Crew Vi نیز متعلق به قبیله فاکس بود.

The Fox Clan ممکن است به زودی به طور عمده به خط داستانی بازگردد.
The Fox Clan ممکن است به زودی به طور عمده به خط داستانی بازگردد.

اما خانواده فاکس، که اعضای آن به طور خاص دارای قدرت و توانایی هایی هستند که از Rifts استفاده می کنند (دریفت بنابراین یک جناس است)، تا فصل 2 از فصل 5، زمانی که یک دشمن ناشناس تقریباً آنها را از بین برد، به عنوان یک گروه معرفی نشدند. قبل از دریفت وی، کاتالیست و دیگران گروه را برگرداندند. اعتقاد بر این است که Kondor شبح‌وار استخدام شده توسط IO همان دشمن بود، اما داستان خانواده فاکس محو شد و به جایی نرسید – Epic می‌تواند داستان آنها را هر طور که می‌خواهد جمع کند.

بخوانید  بسته الحاقی No Horizon Forbidden West Burning Shores برای PS4 منتشر شد

The Peace Syndicate یک گروه جدیدتر است که برای اولین بار در فصل 3 فصل 2 در طول جنگ در IO و سپس تمرکز فصل 3 با نام مستعار Season Vibin’ مورد توجه قرار گرفت. Evie از Season 3 Battle Pass چهره ما در گروه بود – Twyn از Season 4 Chapter 3 Battle Pass نیز مانند Meowscles عضو سندیکای صلح است.

ما هنوز نمی دانیم که فاکس کلن یا سندیکای صلح با همه اینها چه ارتباطی دارند، یا حتی در این شرایط خوب یا بد هستند – به ویژه سندیکای صلح از ابتدا دارای زیر و بم های شومی بوده است. اما هر دو گروه در ماموریت‌های Oathbound مورد اشاره قرار می‌گیرند، هر دو گروه چندین بار در رشته‌های متنی جدید موجود در به‌روزرسانی 23.50 ذکر شده‌اند، و قبیله فاکس موضوع یکی از آن رویدادهای Rift است که دائماً در اطراف جزیره تله‌پورت می‌کنند.

چه پوسته هایی در بازی Fortnite Chapter 4 Season 2 Battle Pass وجود خواهند داشت؟

به‌روزرسانی 23.50 نیز مأموریت‌های رمزنگاری جدید را اضافه کرد، و یکی از جوایز آن کوئست‌ها نشان داد که احتمالاً یک پوسته پاس نبرد است. جایزه مورد نظر اسپری به نام A Distant Roar است که برای تکمیل تعداد معینی از ماموریت های رمز اعطا می شود. این اسپری یک مرد مارمولک باحال را نشان می‌دهد که ژاکت هیجان‌انگیز به تن دارد – شخصیتی که قبلاً هنگام بررسی لباس‌های فورتنایت دیده‌ایم.

با اولین شخصیت فصل 4 نبرد پاس خود آشنا شوید - خوب، احتمالا.
با اولین شخصیت فصل 4 نبرد پاس خود آشنا شوید – خوب، احتمالا.

اگر Epic آن را در بازی به این شکل مزاحم کند، به خوبی می توانید انتظار داشته باشید که در آینده نزدیک آن را در قفسه خود ببینید.

The Shapeless Man خود یک اسکین نبرد پاس احتمالی است که مردم واقعاً منتظر آن بودند در فصل جاری – به احتمال زیاد این همان شخصیتی است که فصل گذشته The Nothing نام داشت – و بنابراین او نیز یک احتمال است. این پوستی که در تصویر زیر نشان داده شده است، تصور می شود که هر زمان که به میدان می آید، مرد بی شکل است.

بخوانید  تاخیر GTA 6 ممکن است به نفع ایکس باکس باشد
شرحی ارائه نشده است

شایعه دیگری که داریم در مورد موضوع فصل است. این فصل دارای تم اروپایی قرون وسطایی بود، و دیتامینرهای محبوب فورتنایت نکاتی را کشف کردند که فصل آینده موضوع تاریخی را ادامه خواهد داد اما این بار با الهام از آسیای شرقی، مانند ارجاع به مکان جدیدی به نام “دوجو” و یک “بامبو” جدید. دخالت قبیله فاکس نیز بخشی از این سرنخ‌ها است، زیرا همگی ماسک‌های کیتسون ژاپنی را می‌پوشند.

در حال حاضر، این چیزی است که ما می دانیم. اما اکنون آنقدر به فصل 2 بازی Fortnite نزدیک شده‌ایم که به زودی باید نکات و تیزهای جدیدی را مشاهده کنیم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.