با بازی ناتالی دورمر، بازیگر سریال Game of Thrones در سریال White Lies

White Lies که قرار است ماه آینده فیلمبرداری خود را آغاز کند، ناتالی دورمر، ستاره سریال Game of Thrones و براندون دنیلز از Four Corners، ایفای نقش می کنند. ادی هنسن، روزنامه‌نگار تحقیقی و کارآگاه Forty Bell در این سریال برای نقش‌های اصلی انتخاب شد. این مجموعه که در حومه شهر مرفه اتفاق می افتد Bishopscourt که در کیپ تاون، آفریقای جنوبی اتفاق می‌افتد، داستان زندگی جنایتکارانه هنسن را روایت می‌کند که پس از قتل مرموز برادرش در خانه مجللشان و زمانی که پسر نوجوان برادرش مظنون اصلی جنایت معرفی می‌شود، دنیای او در هرج و مرج عمیقی فرو می‌رود. .

شرکت آفریقای جنوبی Quizical Pictures که قبلاً برای سریال درام Reyka نامزد دریافت جایزه امی بین‌المللی شده بود، این سریال را با همکاری Fremantle تولید می‌کند.

دورمر درباره این نقش گفت: از حضور در کیپ تاون و شروع فیلمبرداری این سریال زیبا و جذاب بسیار خوشحالم. وی در ادامه افزود: آفریقای جنوبی با داستان سرایی خود چیزهای زیادی برای ارائه به مخاطبان بین المللی دارد.

ناتالی دورمر ستاره سریال Game of Thrones

ناتالی دورمر بازیگر سریال Game of Thrones در سریال جنایی ام نت آفریقای جنوبی White Lies بازی خواهد کرد.

شان استاینبرگ به عنوان تهیه کننده این سریال معرفی شده و دارل بریستو بووی فیلمنامه آن را می نویسد.

ناتالی دورمر بیشتر برای بازی در نقش مارگری تایرل در بازی تاج و تخت شناخته می شود. از دیگر آثار قبلی او می‌توان به بازی‌های گرسنگی و پیک نیک در هنگینگ راک و اخیراً در «پنی وحشتناک: شهر فرشتگان» اشاره کرد.

بخوانید  مقایسه CPU های AMD و اینتل ؛ تمام مشخصات فنی و ویژگی ها