پیشرفت پروژه بازسازی Max Payne 1 و 2 به سطوح بالاتر

Remedy تایید کرده است که پروژه بازسازی بازی‌های Max Payne 1 و 2 به سطح بالاتری رسیده است این یک گام به جلو برای رسیدن به بازسازی است که طرفداران منتظر آن بودند.

حال طی گزارش مالی اخیر این شرکت، Tru Virtala، مدیرعامل Remedy در مورد روند توسعه بازی و تعداد استودیوهایی که روی پروژه های پیش روی شرکت کار می کنند، اظهار نظر کرد. او در این گزارش تایید کرد که بازسازی Max Payne 1 و Max Payne 2 پا را فراتر گذاشته و وارد فاز اثبات مفهوم شده است. اتفاق افتاد معمولاً پروژه هایی که در جنبه های مختلف مستلزم توجه و سرمایه گذاری هستند در ابتدا در این مرحله تایید می شوند.

Remedy Entertainment سال گذشته اعلام کرد که پروژه بازسازی مکس پین 1 و مکس پین 2 را با سرمایه گذاری توسط Rockstar راه اندازی کرده است. با توجه به محبوبیت بالا و طرفداران متعدد این آی پی، انتظار می رفت که خبر بازسازی بازی های خاطره انگیز این سری برای بسیاری از طرفداران شاد و هیجان انگیز باشد. اما از آن تاریخ تاکنون، اخبار بسیار کمی از پیشرفت این پروژه منتشر شده است.

ویرتلا در بخشی از بیانیه خود در این باره می گوید: «پروژه توسعه بازسازی بازی های Max Payne 1 و 2 به خوبی پیش رفته است و در سه ماه اول شروع پروژه، به مرحله اثبات مفهومی رسیده است. . اتفاق افتاد تیم خلاق این بازی سعی دارد با استفاده از عناصر کلیدی بازی های این مجموعه، بازی با کیفیتی را برای کنسول ها و رایانه های امروزی ارائه کند. ما پیش بینی می کنیم که این پروژه روند رشد خود را به خوبی طی کند و تا پایان سال به تدریج مقیاس و ابعاد تیم افزایش یابد.”

بخوانید  گزارش ادعاها، مدیر لوگان، جیمز منگولد در حال مذاکره برای هدایت موضوع Swamp است

البته این پروژه هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و با توجه به برنامه‌های مختلفی که Remedy در حال توسعه است، می‌توان گفت که هنوز زمان زیادی تا رسیدن به بازسازی بازی‌های Max Payne باقی مانده است. یکی از این بازی ها Alan Wake 2 است که به تازگی به مراحل پایانی ساخت رسیده و انتظار می رود امسال به دست گیمرها برسد. علاوه بر این، بازی هایی مانند Control 2 و اسپین آف چند نفره آن به نام Condor نیز در دست ساخت هستند.

ریمیکس توسط مکس پین