تاخیر GTA 6 ممکن است به نفع ایکس باکس باشد

به تعویق انداختن بازی GTA 6 تا سال 2026 می تواند به نفع مایکروسافت باشد زیرا در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی کنسول ایکس باکس در همان سال است.

بسیاری از طرفداران نمی دانند چگونه Grand Theft Auto 6 را تجربه کنند. انتظار می رفت این بازی تا قبل از پایان سال 2025 به بازیکنان ارائه شود. با این حال، یک خودی ادعا کرد که GTA 6 در اوایل سال 2025 منتشر خواهد شد. با این حال، رسانه های Kotaku اخیرا گزارش دادند که Rockstar ممکن است انتشار GTA 6 را به سال 2026 به تعویق بیندازد. اگرچه این ممکن است بازیکنان را ناامید کند، اما می تواند برای کاربران ایکس باکس مفید باشد.

ظاهراً مایکروسافت قصد دارد دو کنسول نسل بعدی ایکس باکس را در سال 2026 عرضه کند. این کنسول ها احتمالاً عملکرد بهتری در بازی Grand Theft Auto 6 و حتی توانایی ارائه 60 فریم در ثانیه دارند. جالبه ریچارد لیدبیتر Digital Foundry اخیرا ادعا کرده است که کنسول پلی استیشن 5 پرو نمی تواند GTA 6 را با سرعت 60 فریم بر ثانیه کنترل کند. بنابراین این می تواند جریان را به نفع ایکس باکس تغییر دهد.

تاخیر GTA 6 هنوز توسط Rockstar تایید نشده است. با این حال، تاریخ انتشار دقیق مشخص نیست، ما فقط می دانیم که طرفداران باید منتظر بمانند تا بازی را در سال 2025 تجربه کنند. گزارش Kotaku نشان می دهد که GTA 6 ممکن است تاخیر داشته باشد، که برای مایکروسافت بد نیست. ظاهرا ایکس باکس کنسول های میان نسلی را کنار گذاشته و در حال کار بر روی کنسول های نسل بعدی است که بزرگترین جهش فناوری را شاهد خواهند بود.

بخوانید  احتمال معرفی بازی Counter-Strike 2 نزدیک به نسخه بتا در این ماه است.

بنابراین، می‌توان انتظار داشت که Grand Theft Auto 6 با سرعت 60 فریم در ثانیه روی کنسول‌های نسل دهم ایکس‌باکس اجرا شود. اگر این شایعات صحت داشته باشند، ایکس باکس احتمالا نسخه های بیشتری از پلی استیشن خواهد فروخت. اگر عرضه GTA 6 تا سال 2026 به تعویق بیفتد، بسیاری از طرفداران احتمالا می خواهند برای تجربه بازی بهینه تر به کنسول نسل بعدی بروند. با این حال، نباید فراموش کرد که هیچ یک از این موارد هنوز تایید نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر