احتمال معرفی بازی Counter-Strike 2 نزدیک به نسخه بتا در این ماه است.

اینکه آیا Valve به این خبر واکنش نشان خواهد داد یا خیر، باید دید. اما اگر این گفته صحت داشته باشد، می توان گفت که طولی نمی کشد.

جدا از Half-Life: Alyx و Artifact عالی، Valve بیش از یک دهه است که بازی جدیدی منتشر نکرده است. اما به نظر می رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای انتشار سومین بازی بزرگ خود در آینده نزدیک است. تا زمانی که Valve وجود داشته است، Counter-Strike یکی از پایه های اصلی صنعت بازی بوده است و ظاهراً این شرکت به دنبال ساخت دنباله ای برای آن در آینده بسیار نزدیک است.

طبق ادعای لویی، Counter-Strike 2 بر اساس موتور سورس 2 ولوو ساخته شده است و در نهایت پیشرفت های گرافیکی عمده ای را در این سری به ارمغان خواهد آورد. این بازی از سرورهای 128tik می باشد استفاده خواهد شد و سیستم رویارویی بازیکن در آنجا بهبود یافته است. البته در زمان انتشار نسخه بتا بازی، خواستگاری در دسترس نخواهد بود.

بازی ضد ضربه

یکی از منابع برتر افشای اطلاعات Counter-Strike ادعا می کند که دنباله این بازی در حال حاضر در دست ساخت است و به زودی برای کاربران بتا در دسترس خواهد بود.

ریچارد لوئیس، روزنامه نگاری که عموماً به عنوان یکی از قابل اعتمادترین منابع اطلاعاتی Valve ذکر می شود و به خصوص ضد حمله می دانیم که او این خبر را ذکر کرده است. بنابراین، ما می گوییم که دنباله بازی Counter-Strike: Global Offensive در دست توسعه است و Counter-Strike 2 نام خواهد داشت. این منبع ادعا می کند که Counter-Strike 2 به زودی برای کاربران بتا در دسترس خواهد بود و ممکن است اواخر این ماه وارد شود.

بخوانید  Diablo 4 - بهترین راهنمای جنبه های افسانه ای بربر
تحریریه مجله بازی یک گیمر