سلول های مرده: چگونه DLC Castlevania را شروع کنیم



Dead Cells اکشن سرکشی با بند سفید، مجموعه ای از الحاقات را معرفی کرد، اما هیچکدام از آن ها به هیاهوی آخرین خود، Return to Castlevania نرسیدند. بسط جدید، بیوم، دشمنان، شخصیت‌ها و سلاح‌هایی را اضافه می‌کند که از سری کلاسیک Castlevania الگوبرداری شده‌اند، که توسعه‌دهنده Motion Twin می‌گوید تأثیر زیادی بر بازی خودش داشته است. اما دقیقاً چگونه محتوای جدید Castlevania را پیدا می‌کنید؟ بلافاصله مشخص نیست.

اسپویل ها دنبال می شوند.

طراحی سطح در سلول‌های مرده عمدتاً ساختاری است، اما با برخی عناصر تصادفی. همانطور که در تلاش اصلی جسارت می کنید، با مسیرهای انشعاب منتهی به بیوم های مختلف روبرو می شوید. مانند دیگر بسط های Dead Cell، محتوای جدید Castlevania در بیوم های موجود ادغام شده است، بنابراین باید ورودی ها را پیدا کنید. ورودی ها را به صورت جمع می گوییم، زیرا محتوا در حداقل دو قسمت مجزا پخش شده است.

بازگشت به Castlevania را آغاز کنید

اگر از یک ذخیره جدید شروع می کنید، باید سه پاس انجام دهید. پس از اجرای سوم، اتاق زندانی – قسمت باز – بطری های شیشه ای از سقف آویزان است که نشان می دهد وسایلی که قفل آن را باز کرده اید. در این مرحله، با ورود به منطقه مبارزه صحنه، صحنه کوتاهی خواهید داشت که در آن کلنی خفاش ها از آنجا عبور می کنند. این سیگنال شماست که ورودی Castlevania آماده کشف شدن است.

برای پیدا کردن آن، فقط باید اتاق زندانی را به طور کامل کاوش کنید. در نهایت، با Richter Belmont روبرو خواهید شد که بیرون دروازه ای در منطقه Castlevania ایستاده است. پیش بروید و شروع به کشتن هیولا کنید.

بخوانید  بهبودهای مداوم موجودی در به‌روزرسانی‌های آینده Overwatch 2 فصل 3

Dead Cells: Return to Castlevania هنوز هم سرکش است، بنابراین اگر بمیرید باید با وسایل اولیه خود شروع کنید و دوباره ورودی را پیدا کنید. در دویدن های بعدی، ریشتر دیگر برای استقبال از شما در ورودی حضور نخواهد داشت، اما با پلکان گویا مانند Castlevania که به ورودی بیوم منتهی می شود، آشنا خواهید شد. همچنین، پس از پایین آوردن پل متحرک قلعه، برای همیشه پایین می‌آید و در زمان‌های بعدی در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود.

بدون پایان نادرست، Castlevania نخواهد بود، بنابراین درست زمانی که به نظر می رسد به پناهگاه درونی دراکولا می روید، در عوض با خدمتکار وفادار او، مرگ روبرو خواهید شد. شکست دادن مرگ ابزار جدید قدرتمندی به نام Death’s Scythe به شما می دهد، اما شما را به مواجهه با دراکولا نزدیک نمی کند. در این مرحله، Alucard به شما می گوید که باید تحقیقات بیشتری انجام دهد و شما به کمپین اصلی Dead Cells بازگردانده می شوید. در این مرحله، می‌توانید با خیال راحت به کمپین اصلی ادامه دهید یا به سرعت بمیرید تا به نقطه شروع بازگردید، جایی که می‌توانید کمپین Castlevania را ادامه دهید.

سیاه چال استاد را پیدا کنید

هنگامی که مسابقه ای را که در آن مرگ را شکست دادید کامل کردید، آلوکارد با شروعی تازه در محله زندانیان از شما استقبال می کند. او به شما خواهد گفت که ورودی سیاه چال استاد از طریق برج ساعت قابل دسترسی است، زیرا بازتاب برج ساعت مشابهی از دنیای خودش است.

در این مرحله، بازی همچنین به شما هشدار می دهد که فقط یک بار می توانید محتوای Castlevania را در هر بازی وارد کنید. به این معنی که اگر وارد ورودی اول شوید، از محل اسرا، نمی توانید ورودی دوم را پیدا کنید. بنابراین از ورودی اصلی بگذرید و طبق معمول از Dead Cells عبور کنید. برج ساعت پنجمین بیوم است که از طریق دهکده Stilt یا Sleeping Shrine قابل دسترسی است. این بدان معناست که برای رسیدن به بخش محتوای نهایی Castlevania باید بخش خوبی از گیم پلی معمولی را پشت سر بگذارید و هیچ میانبری وجود ندارد.

بخوانید  نسخه ی نمایشی Final Fantasy 16 دو هفته قبل از انتشار بازی منتشر شد

هنگامی که به برج ساعت رسیدید، به منطقه رئیس، به نام اتاق ساعت بروید. پس از شکست دادن Time Keeper، درب پشت سر او به منطقه دوم Castlevania منتهی می شود. دوباره به عنوان قلعه دراکولا برچسب گذاری می شود، اما قسمت متفاوتی از قلعه است که شامل دری به نگهبان استاد است.

این منطقه به طور قابل توجهی سخت تر است، با دشمنان سرسخت تر و تهدید همیشگی دراکولا. او ظاهر می شود و نمی تواند آسیبی به او وارد شود، و چیزهای تصادفی مانند دسته ای از خفاش ها، گلوله های آتشین و حتی به طور موقت قلعه را به زمین خواهد زد. این بیوم را کاوش کنید تا منطقه نهایی را پیدا کنید، جایی که با خود دراکولا روبرو خواهید شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.