فرمان قدرتمند G29 لاجیتک برای Prime Day 200 دلار ارزان تر است


در حال حاضر هیچ کمبودی در مورد بازی‌های مسابقه‌ای عالی موجود بر روی کنسول و رایانه شخصی وجود ندارد، و اگر به دنبال اضافه کردن یک لایه اعتبار اضافی به راه‌اندازی مسابقه خود هستید، باید این پیشنهادات Prime Day را در برخی از بهترین سخت‌افزارهای لاجیتک ادامه دهید. رادار شما در حال حاضر، می‌توانید مدل محبوب Logitech G29 را تنها با 200 دلار (معمولاً 400 دلار) یا G920 را که معمولاً با قیمت 300 دلار به فروش می‌رسد، با قیمت 200 دلار تهیه کنید.

فرمان و پدال های لاجیتک G29
فرمان و پدال های لاجیتک G29

G29 در اینجا گزینه مدرن‌تر است و روی رایانه‌های شخصی، PS5 و PS4 کار می‌کند. این یک انتخاب عالی برای طرفداران Gran Turismo 7 است، با مجموعه‌ای از پدال‌های ترمز غیرخطی حساس به فشار که می‌توان آن‌ها را سفارشی کرد و فرمان از دنده‌های مارپیچ، چرخش 900 درجه و بازخورد نیرو قدرتمند برخوردار است.

اگرچه G920 یک مدل قدیمی است، اما همچنان یک گزینه قابل اعتماد است و همانطور که آمازون ذکر کرده است، اخیراً برای کار با کنسول های Xbox Series X|S به روز شده است. همچنین می‌توانید از آن بر روی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی استفاده کنید، و این قطعه اصلی صحنه مسابقه مجازی نیز با مجموعه‌ای از پدال‌های محکم، بازخورد نیروی معتبر و مجموعه‌ای از دکمه‌های روی فرمان ارائه می‌شود. با Forza Motorsport در مسیر Xbox Series X | S در ماه اکتبر، این یک شاتل محکم برای این بازی است.

همچنین در مسابقه‌های آرکید عالی عمل می‌کند، و حتی می‌توانید یک کنترل‌کننده سیستم دنده دستی (که جداگانه فروخته می‌شود) را زمانی که می‌خواهید یک چوب رانده شوید، وصل کنید.

بخوانید  فروش مرد عنکبوتی 2 مارول به بیش از 10 میلیون نسخه رسید

اگر به دنبال افزایش سریع هستید، خط پروازی لاجیتک نیز به فروش می رسد. سیستم یوکی پرواز G Pro فقط 100 دلار برای اعضای Prime است، و شما می توانید کابین خود را با سیستم G X52 Pro که در حال حاضر قیمت 180 دلاری دارد، گسترش دهید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر