محبوبیت چشمگیر Elden Ring در Steam همچنان ادامه دارد


بازی نقش آفرینی FromSoftware Elden Ring رکورد جدیدی را برای بازیکنان همزمان در استیم به ثبت رساند.

FromSoftware بازی Elden Ring را در سال 2022 منتشر کرد که نه تنها مورد استقبال منتقدان و بازیکنان قرار گرفت، بلکه برنده جایزه بهترین بازی سال شد. ظاهرا موفقیت این بازی پس از گذشت چند سال همچنان ادامه دارد و بازیکنان همچنان از تجربه آن لذت می برند. Elden Ring اخیراً در صدر لیست پرفروش‌های Steam قرار گرفته است و بازیکنان از قبل برای دیدن بسته الحاقی Shadow of the Erdtree هیجان‌زده هستند.

با توجه به اینکه قرار است در آینده محتوای جدیدی به Elden Ring اضافه شود، به مرور زمان بر تعداد کاربران بازی در استیم افزوده شده است. به حدی که اخیراً به رکورد 90000 بازیکن همزمان در Steam رسیده است. Elden Ring در روزهای اخیر به رکورد 92000 بازیکن همزمان رسید و آمار SteamDB نشان می دهد که تعداد بازیکنان همزمان این محصول از جشنواره فروش زمستانی استیم دو برابر شده است.

قبل از حراج زمستانی، الدن رینگ به طور میانگین 40000 بازیکن همزمان داشت که به 45000 نفر رسید. با این حال، تخفیف های اخیر Steam و انتظار طرفداران برای انتشار بسته الحاقی Shadow of the Earthtree منجر به رشد شگفت انگیز تعداد بازیکنان شده است. این بازی در حال حاضر در بین 15 بازی محبوب استیم قرار دارد و نسبت به بازی های محبوب اخیر مانند Starfield و Overwatch 2 کاربران بیشتری را به خود جذب کرده است.

گزارش های اخیر نشان می دهد که بسته الحاقی Shadow of the Erdtree احتمالاً حاوی 20 ساعت گیم پلی جدید خواهد بود.بازیکنان می توانند منتظر باس فایت ها و سلاح های جدید و همچنین محیط های جدید و گزینه های مختلف PvP از بسته الحاقی Elden Ring باشند.

بخوانید  Disney Dreamlight Valley: چگونه قفل Stitch را باز کنیم
تحریریه مجله بازی یک گیمر