پوسترهای جدید فیلم آرگیل هنری کاویل و جان سینا بازیگران اصلی این فیلم هستند


یونیورسال و اپل به تازگی پوسترهای جدیدی از آنها فیلم Argylle را با بازی هنری کویل منتشر کردند که حول محور شخصیت های آن فیلم اکشن بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از فیلم اکشن Argyle منتشر شده است. یونیورسال و اپل به تازگی پوسترهایی برای شخصیت آرگیل منتشر کرده‌اند که شخصیت‌های اصلی فیلم را نشان می‌دهند. در این پوسترها می توانید شخصیت های هنری کویل، جان سینا، ساموئل ال جکسون تا برایان کرانستون، برایس دالاس هاوارد و سم راکول را مشاهده کنید و در زیر می توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

بازیگرانی که در Argylle ظاهر شدند و در . متیو وان کارگردان فیلم های Kick-Ass، X-Men: First Class، Stardust، Kingsman: The Secret Service، Kingsman: The Golden Circle و The King's Man کارگردانی آرگیل را بر عهده داشته است.

وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم اکشن بر عهده جیسون فوکس بود که پیش از این فیلمنامه Ice Age: Continental Drift، فیلم پان و داستان Wonder Woman را نوشته بود. آرگیل اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته الی کانوی است که داستان جاسوسی در سطح جهانی را دنبال می کند که از فراموشی رنج می برد و خود را یک رمان نویس موفق جاسوسی می داند. او پس از بازیابی خاطرات و مهارت های خود، راهی برای انتقام از تقسیم سازمان مخفی که برای آن کار می کرد، پیدا می کند.

فیلم Argylle قرار است در ۲ فوریه اکران شود. در حال حاضر تاریخ این فیلم اکشن از اپل تی وی پلاس مشخص نیست. Argyle قرار است با رتبه PG-13 اکران شود که اولین فیلم PG-13 متیو وان پس از X-Men: First Class در سال 2011 است. سه فیلم از دنیای Kingsman با درجه بندی بزرگسالان تولید و منتشر شده است.

بخوانید  پاسخ امروز وردل (شماره 513) - 14 نوامبر 2022
تحریریه مجله بازی یک گیمر