هیدکی کامیا در سال 2024 به دنبال کار است


هیدکی کامیا، یکی از بنیانگذاران پلاتینیوم گیمز، امسال این استودیو را ترک کرد 2024 تابه دنبال شغل جدیدی میگردید.

اخیرا هیدکی کامیایکی از بنیانگذاران استودیوی پلاتینیوم گیمز مصاحبه ای با مجله معتبر ژاپنی فامیتسو داشته است. در این مصاحبه افراد مختلف از جمله کامیا از آرزوهای خود در سال جاری می گویند. او به 2024 سوال پرسیده شده پاسخ داد: می خواهم یک شغل جدید در بازی سازی پیدا کنم تا بتوانم غذا درست کنم!

او که به خاطر شخصیت عجیب و غریبش شناخته می شود، سال گذشته راه خود را از پلاتینیوم جدا کرد. او قبل از رفتن، معاون استودیو بود و مسئولیت نظارت بر عناوینی مانند Bayonetta و Astral Chain را بر عهده داشت. او یکی از بنیانگذاران پلاتینیوم در سال 2006 بود. اما او کار خود را در کپکام آغاز کرد. او در کپکام، Resident Evil 2، Devil May Cry را کارگردانی کرد. او همچنین در Clover Studio روی بازی هایی مانند Okami و Viewtiful Joe کار می کرد.

کامیا قبلا گفته بود که دوست دارد به کار روی بازی های ویدیویی ادامه دهد. در اولین ویدیوی یوتیوب خود از زمان جدایی اش از پلاتینیوم، او در یک لامبورگینی ظاهر شد و گفت که به دفتر استخدام می رود. او در همین ویدیو به نوعی به بند عدم رقابت اشاره می کند: «به دلایلی نمی توانم [در صنعت بازی] من یک سال کار خواهم کرد. بنابراین برای رساندن خبرهای خوب به شما زمان نیاز است. این کار زمان می برد. اما قطعا این کار را خواهم کرد.»

بخوانید  احتمال برگزاری کنسرت مجازی لیدی گاگا در فورتنایت

او در ویدئویی دیگر اظهار داشت که انتظار دارد سریال Bayonetta ادامه پیدا کند. اما در عین حال از اینکه نتوانسته چشم انداز خود را برای سریال نهایی کند ابراز ناامیدی کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر