احتمال برگزاری کنسرت مجازی لیدی گاگا در فورتنایت

ترویس اسکات، دومینیک فایک آریانا گرانده و مارشملو از جمله هنرمندانی هستند که تاکنون اقدام به برگزاری کنسرت مجازی در فورتنایت کردند. به گزارش اپیک گیمز تعداد بینندگان کنسرت ترویس اسکات در چپتر دوم Fortnite به بیش از ۲۷.۷ میلیون بازیکن رسیده و آریانا گرنده از این طریق ۲۰ میلیون دلار درآمدزایی داشته است.

لیدی گاگا در موزیک ویدیو پوکرفیس

به نظر می‌رسد که لیدی گاگا ستاره‌ای دیگری است که اقدام به برگزاری کنسرت مجازی خود در بازی بتل رویال فورتنایت خواهد کرد.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.



منبع درحالی که اپیک گیمز پیش از این حضور لیدی گاگا در بازی فورتنایت را تأیید کرده است، تاکنون حضور این هنرمند پرطرفدار صرفاً در رویداد پیش روی Rainbow Royale در نظر گرفته شده بود که شماری از آثار موسیقی گاگا به همراه جنل مونی و کیم پتراس در رادیوی بازی را پخش می‌کند. اما این قضیه جدا از شایعات برگزاری کنسرت مجازی لیدی گاگا در استیج Fortnite است.

براساس گزارش Kotaku، حساب توییتر FNLeaksAndInfo کلیپ صوتی کوتاهی را منتشر کرده که نشان می‌دهد با اجرای همزمان ایموت Jug Band توسط چهار بازیکن چه اتفاقی می‌افتد. درواقع با این کار، آهنگ مشهور لیدی گاگا به نام Poker Face پخش می‌شود تا به‌طور غیر مستقیم به برنامه‌های مشترک اپیک با این خواننده‌ و بازیگر برنده جوایز اسکار، گلدن گلوب، گرمی و چندین جایزه دیگر اشاره داشته باشد.

البته که تا تأیید منابع رسمی، این موارد همگی در قالب حدس و گمان مطرح می‌شوند اما باتوجه به ایموتی که به‌صورت غیرقابل انکاری به آهنگ لیدی گاگا اشاره دارد، این می‌تواند نشانه‌ی خوبی برای برگزاری کنسرت مجازی بعدی فورتنایت با حضور لیتل مانسترها باشد.

بخوانید  هر چیزی که باید درباره سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت بدانید