استفاده از فناوری Metahuman Epic Games برای طراحی شخصیت‌های Death Stranding 2

اگرچه بسیاری از گزارش ها بارها و بارها اشاره کرده اند که دنباله Death Stranding کوجیما پروداکشنز در دست ساخت است، اما می توان گفت که تریلر معرفی بازی Death Stranding 2 یکی از دیدنی ترین معرفی های تاریخ است. اکنون، منتقدان به جزئیات تریلر جدیدی برای معرفی این بازی اشاره می‌کنند که با فناوری جدید اپیک گیمز گره خورده است. در بخشی از تریلر معرفی بازی Death Stranding 2، عبارت «Powered by Metahuman» را مشاهده می کنید که در واقع فناوری جدیدی از اپیک گیمز است.

با توجه به این موضوع، امیدواریم به زودی جزئیات بیشتری از توافق یا همکاری اپیک گیمز و کوجیما پروداکشنز منتشر شود. بازی Death Stranding 2 در تاریخ نامشخصی برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

این بیانیه نشان می دهد که هیدئو کوجیما از Unreal Engine 5 Metahuman برای طراحی شخصیت های بازی جدید خود استفاده کرده است.همانند نسخه اول، Death Stranding 2 با Decima Engine گوریلا گیمز توسعه یافته است. از این رو، شاهد استفاده از فناوری های Decima و Unreal Engine 5 در ساخت دنباله Death Stranding هستیم. پرسش‌های متداول فعلی متاهومن بیان می‌کند که کاراکترهایی که با استفاده از این فناوری ایجاد می‌شوند باید در موتور Unreal Engine ارائه شوند. زیرا فقط روی این موتور مجاز به استفاده هستند.

هیدئو کوجیما از فناوری Epic Games Metahuman برای طراحی شخصیت‌های Death Stranding 2 استفاده کرد.