آغاز ماجراجویی بزرگ پو در اولین تریلر از فصل دوم انیمیشن پاندای کونگ فو کار

پو در فصل دوم این مجموعه انیمه برای اولین بار چین را ترک می کند تا به آقای پینگ بپیوندد.جیمز هونگ)، سمور/ تیغ سرگردان (ریتا اورا) و راخمینی (رهنوما پانتاکی(در مقابل دو راسو کلاوس خبیث)کریس گرر) و وروکا (دلا صبا) برای رسیدن به اهداف خود. این ماموریت آنها را به نقاط مختلف از جمله هند، آمریکای مرکزی و انگلستان می برد. در این سفر پرمخاطره، آنها باید اسرار برادر بلید و ارتباط او با سلاح های جادویی را کشف کنند.

نتفلیکس تریلر جدیدی از فصل دوم سریال انیمیشن Kung Fu Panda: The Dragon Knight با صدای جک بلک را به اشتراک گذاشته است.

هاروی گیلن (بازیگر در کارآموزی) در نقش قورباغه ای به نام پلپل. ریچارد آوادی (بازیگر سریال The IT Crowd) در نقش یک موش به نام کایل، شهره آغداشلو (بازیگر خانه شن و مه) در نقش ملکه دزدان دریایی به نام فروزان و ملیسا ویاسنیر ( صداپیشه انیمیشن Family Guy ) به عنوان دانشمند جوگیر به نام Akena یکی از بازیگران مهمان فصل 2 Kung Fu Panda: The Dragon Knight است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم که شبکه آنلاین نتفلیکس اولین تریلر فصل دوم انیمه Kung Fu Panda: The Dragon Knight (Kung Fu Panda: The Dragon Knight ) را با دوبله منتشر کرده است. جک بلک فصل 2 مشترک این انیمه در تاریخ 12 ژانویه 2023 (22 دسامبر 1401) در نتفلیکس پخش خواهد شد.

دانلود از آپارات

پاندای کونگ فو کار نتفلیکس: شوالیه اژدها اولین انیمه این مجموعه نیست. قبل از آن، مجموعه انیمه پاندای کونگ فو کار Nickelodeon: Legends of Awesomeness (Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness) در سال 2011 و مجموعه انیمیشنی Prime در سال 2018 پاندای کونگ فو کار آمازون: The Paws of Destiny (پاندای کونگ فو کار: Paws of Destiny) پخش شد.

بخوانید  Half Look Dead Island 2 | کشتن زامبی دیگر