بازپرداخت تسویه حساب Fortnite: چگونه بفهمیم واجد شرایط هستید یا خیر

با تسویه حسابی به این اندازه و بزرگی – به هر حال 245 میلیون دلار پول زیادی است – به ناچار بازیگران بدی وجود خواهند داشت که سعی می کنند با ادعاهای نادرست مردم را برای پول از بین ببرند. FTC گفته است که هرگز از افرادی که واجد شرایط بازپرداخت هستند، درخواست نمی کند تا درخواست خود را ارائه دهند. FTC گفت: “به کسی که به شما قول بازپرداخت از FTC در ازای کارمزد می دهد، پرداخت نکنید.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



FTC گفت، کسانی که معتقدند مستحق بازپرداخت هستند، نیازی به انجام کاری در این زمان ندارند. به نظر می رسد برنامه بازپرداخت هنوز در حال جمع آوری است. FTC گفت: «هنگامی که اطلاعات بیشتری در مورد برنامه بازپرداخت داشته باشیم، به‌روزرسانی‌ها را در اینجا ارسال می‌کنیم و اعلان‌های ایمیلی را برای مشتریانی که برای خریدهای درون بازی پرداخت کرده‌اند ارسال می‌کنیم. تو می توانی برای به روز رسانی ایمیل ثبت نام کنید بگو به روز

مراقب کلاهبرداری ها باشید

Epic Games و FTC اخیراً تسویه حسابی را اعلام کردند که در آن توسعه‌دهنده بازی ۲۴۵ میلیون دلار برای تسویه ادعاهای مربوط به خریدهای درون بازی پرداخت می‌کند. FTC از پول تسویه حساب برای بازپرداخت برخی از بازیکنان آسیب‌دیده استفاده می‌کند، اما آیا شما واجد شرایط هستید؟ FTC یک را منتشر کرد سوالات متداول کاربردی برای کمک به شما در یافتن اینکه آیا واجد شرایط بازپرداخت هستید یا خیر. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

بخوانید  برنامه رئالیتی شو پدرخوانده ساخته می‌شود

چه کسانی مستحق بازپرداخت هستند؟

اول، FTC فقط به حساب های ایالات متحده پرداخت می کند. با فرض اینکه در ایالات متحده زندگی می کنید، واجدین شرایط بازپرداخت شامل والدین و فرزندان در موقعیت های مختلف می شود. در اینجا تفکیک احزاب واجد شرایط FTC (همانطور که توسط FTC نوشته شده است):

  • والدینی که فرزندانشان از ژانویه ۲۰۱۷ تا نوامبر ۲۰۱۸ کارت اعتباری غیرمجاز از فروشگاه Epic Games خرید کرده‌اند.
  • بازیکنان فورتنایت که بین ژانویه 2017 تا سپتامبر 2022 برای موارد ناخواسته درون بازی (مانند لوازم آرایشی، لاماها یا پاس های نبرد) ارز درون بازی (V-Bucks) دریافت کردند.
  • بازیکنان فورتنایت که حساب هایشان بین ژانویه 2017 تا سپتامبر 2022 پس از بحث در مورد هزینه های غیرمجاز با شرکت های کارت اعتباری خود قفل شده است.

نحوه دریافت بازپرداخت

FTC همچنین از مایکروسافت به خاطر خرید پیشنهادی Activision Blizzard شکایت کرده است. رئیس مایکروسافت این را گفت سعی کرد به صلح فرصت بدهد، اما اکنون در دادگاه مبارزه خواهد کرد.

علاوه بر 245 میلیون دلار برای مشکلات خرید درون برنامه ای، Epic 275 میلیون دلار به عنوان جریمه مدنی برای تخلفات COPPA در مورد جمع آوری اطلاعات شخصی بازیکنان زیر 13 سال Fortnite بدون رضایت والدین و همچنین سایر موارد پرداخت خواهد کرد.